Νομική Γωνία: Πώς χειρίζεστε τις καταγγελίες για το θόρυβο στην Ταϊλάνδη;

Η υποβολή καταγγελίας για τον θόρυβο στην Ταϊλάνδη και η κατανόηση των νομικών κυρώσεων για την ηχορύπανση μπορεί να είναι μια περίπλοκη διαδικασία. Ακολουθεί ένας σύντομος οδηγός που θα σας βοηθήσει να πλοηγηθείτε στη διαδικασία:

Πώς να υποβάλετε μια καταγγελία θορύβου στην Ταϊλάνδη:

1. Άμεση επικοινωνία: Αρχικά, προσπαθήστε να επιλύσετε το πρόβλημα ζητώντας ευγενικά από την πηγή του θορύβου να μειώσει την ένταση τους. Αυτό το βήμα συχνά αγνοείται και μπορεί να είναι κρίσιμο για να αποφευχθεί η περαιτέρω κλιμάκωση της κατάστασης με διάφορες κρατικές υπηρεσίες και νομική βοήθεια. Εάν είναι δυνατόν, σκεφτείτε έναν τρίτο μεσολαβητή που θα σας βοηθήσει να καθίσετε και με τις δύο πλευρές και να εκτονώσετε οποιαδήποτε ένταση.

Εάν το ένα μέρος είναι Ταϊλανδός και το άλλο μέρος είναι αλλοδαπός, προτείνεται σθεναρά ένας Ταϊλανδός μεσολαβητής/μεταφραστής, ειδικά κάποιος με θετική φήμη στην τοπική κοινότητα και φωνή με επιρροή. Να είστε έτοιμοι να καταλήξετε σε συμβιβασμό και να έρθετε με διάφορες λύσεις και όχι μόνο παράπονα για τον θόρυβο. Εάν βρίσκεστε σε διαμέρισμα, εξετάστε το ενδεχόμενο να εμπλέξετε το νομικό γραφείο ως διαμεσολαβητή, εάν είναι πρόθυμο να βοηθήσει.

2. Τεκμηριώστε το θόρυβο: Κρατήστε αρχείο των περιστατικών θορύβου, σημειώνοντας ημερομηνίες, ώρες και τη φύση της ενόχλησης. Εξετάστε το ενδεχόμενο να μάθετε αν οι γείτονες έχουν επίσης ενοχληθεί από τον θόρυβο και ζητήστε τους να τεκμηριώσουν και να καταγράψουν επίσης το πρόβλημα.

3. Γνωρίστε το νόμο: Εξοικειωθείτε με τους τοπικούς κανονισμούς για το θόρυβο. Γενικά, ο θόρυβος πριν από τα μεσάνυχτα είναι ανεκτός και η βοήθεια της αστυνομίας είναι πιο πιθανή μετά τις 2 ή 3 τα ξημερώματα. Λάβετε υπόψη σας σε ζώνες ψυχαγωγίας, όπως η Central Pattaya, όπου οι χώροι νυχτερινής διασκέδασης μπορούν να παραμείνουν ανοιχτοί νόμιμα μέχρι τις 4 π.μ., το επίδομα θορύβου είναι σημαντικά υψηλότερο από μια κατοικημένη περιοχή στην Ανατολική Πατάγια.

4. Επίσημη αναφορά: Εάν η άμεση επικοινωνία αποτύχει, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του γραφείου του Διαμεσολαβητή στη διεύθυνση www.ombudsman.go.th, ή χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα παραπόνων που είναι εγκατεστημένο στο Κέντρο Εκμάθησης ΤΠΕ στην κοινότητά σας, εάν ισχύει.

Ένα Κέντρο Εκμάθησης ΤΠΕ στην Ταϊλάνδη είναι ένας κόμβος που έχει σχεδιαστεί για να γεφυρώσει το χάσμα της ανισότητας παρέχοντας πρόσβαση σε τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ). Τα κέντρα αυτά ιδρύονται από το Υπουργείο Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας και στόχο έχουν να εξοπλίσουν τον γενικό πληθυσμό και τη νεολαία με δεξιότητες και γνώσεις ΤΠΕ. Ενισχύουν την προσβασιμότητα στην εκπαίδευση και ενθαρρύνουν τη ζωή στην κοινότητα, προσφέροντας πρόσβαση σε υπολογιστές και στο διαδίκτυο.

Τα Εκπαιδευτικά Κέντρα ΤΠΕ βρίσκονται σε βολική τοποθεσία σε μέρη όπως ναοί, τζαμιά, κοινοτικά κέντρα, συνεταιρισμοί, τοπικές διοικητικές οργανώσεις, σχολεία, βιβλιοθήκες και στρατιωτικά στρατόπεδα, καθιστώντας τα εύκολα προσβάσιμα στην πλειοψηφία της κοινότητας. Χρησιμεύουν ως βασικοί μηχανισμοί σε τοπικές επιχειρήσεις, τροφοδοτούμενοι από εθελοντές και έχουν αναγνωριστεί τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο για τη συμβολή τους στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων και τη σύνδεση με την παγκόσμια κοινότητα. Επίσης, όπως αναφέρθηκε, έχουν συνήθως κέντρα παραπόνων και παρέχουν κοινοτική βοήθεια σε θέματα όπως τα παράπονα για το θόρυβο. Σχεδόν σίγουρα θα χρειαστεί ένας ομιλητής της Ταϊλάνδης και της Ταϊλάνδης για αυτήν την επιλογή.

Μπορείτε επίσης να εξετάσετε, ανάλογα με την περιοχή, να υποβάλετε επίσημη καταγγελία στο Δημαρχείο, ειδικά εάν η καταγγελία αφορά επιχείρηση. Η επιτυχία σας εδώ μπορεί να ποικίλλει ευρέως και συχνά θα σας ρωτούν ποια βήματα έχετε κάνει πριν τους επισκεφτείτε για να επιλύσετε το πρόβλημα. Για αυτήν την επιλογή προτείνεται επίσης ένας υπήκοος Ταϊλάνδης.

5. Αστυνομικό Τμήμα: Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα ή να καλέσετε τον αριθμό μη έκτακτης ανάγκης της αστυνομίας. Λάβετε υπόψη σας, ειδικά στην Πατάγια, οι καταγγελίες για θόρυβο συνήθως εμπίπτουν στη δικαιοδοσία του δήμου (Tessagit) και όχι της τακτικής αστυνομίας. Η τουριστική αστυνομία μπορεί επίσης να είναι πρόθυμη να βοηθήσει. Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί εγγύηση ότι η αστυνομία θα το κάνει και μπορεί αντ' αυτού να σας παραπέμψει σε άλλη οργάνωση που βασίζεται σε καταγγελίες, όπως αυτές που αναφέρονται παραπάνω.

Νομικές κυρώσεις για ηχορύπανση στην Ταϊλάνδη

– Γενικά πρότυπα στάθμης θορύβου: Η μέγιστη στάθμη ήχου στο όριο ή στην πρόσοψη δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 115 dB(A) και η μέση στάθμη ήχου για 24 ώρες δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 70 dB(A). (Αυτό μπορεί να διαφέρει σε νόμιμες ζώνες ψυχαγωγίας ή σε εκδηλώσεις με άδεια.)

– Πρότυπο επιπέδου ενοχλητικού θορύβου: Το επίπεδο θορύβου που παράγεται από μια οντότητα δεν μπορεί να είναι περισσότερο από 10 dB(A) υψηλότερο από το επίπεδο φόντου χωρίς την οντότητα σε λειτουργία.

– Ποινές: Η παράβαση των κανονισμών για τον θόρυβο μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμο έως και 10,000 μπατ ή/και φυλάκιση ενός μήνα. Για τις επιχειρήσεις, ο θόρυβος που προκαλείται από οποιαδήποτε καθημερινή επαγγελματική ή τακτική δραστηριότητα θα πρέπει να είναι μικρότερος από 90 ντεσιμπέλ, αν και ενδέχεται να υπάρχουν εξαιρέσεις σε νόμιμες περιοχές ψυχαγωγίας όπως η Κεντρική Πατάγια ή εκδηλώσεις με άδεια.

Λάβετε υπόψη ότι αυτός ο οδηγός παρέχει μια γενική επισκόπηση και η πραγματική διαδικασία και οι κυρώσεις ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις συγκεκριμένες περιστάσεις και τους τοπικούς κανονισμούς. Συνιστάται να συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία νομικό στην Ταϊλάνδη για λεπτομερή καθοδήγηση προσαρμοσμένη στην κατάστασή σας.

Το Pattaya News δεν εμπλέκεται γενικά σε ζητήματα που σχετίζονται με καταγγελίες θορύβου Για διάφορους νομικούς λόγους, ωστόσο, εάν οι παραπάνω επιλογές δεν λειτουργούν για την επίλυση του προβλήματος, υπάρχει μια ακόμη επιλογή, όπως φαίνεται παρακάτω.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να απευθυνθείτε σε Issan Δικηγόροι, στοιχεία επικοινωνίας παρακάτω, για βοήθεια με τυχόν προβλήματα που μπορεί να είχατε ή ερωτήσεις σχετικά με νομικά θέματα, συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων που σχετίζονται με ποινικές υποθέσεις. Εάν έχετε εξαντλήσει όλες τις άλλες επιλογές για μια καταγγελία θορύβου, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να απευθυνθείτε σε δικηγόρο σε ακραίες περιπτώσεις.

Isaan Lawyers ειδικεύεται στην παροχή νομικών υπηρεσιών για ομογενείς και αλλοδαπούς υπηκόους στην Ταϊλάνδη.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την Issan Lawyers εδώ.

-
*Δήλωση αποποίησης ευθύνης: Αυτό το άρθρο παρέχει γενικές πληροφορίες και δεν αποτελεί νομική συμβουλή. Συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο δικηγόρο για εξατομικευμένη καθοδήγηση.*

Χορηγός διαφήμισης.

Εγγραφείτε
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/