Τα νυχτερινά σημεία στο αεροδρόμιο U-Tapao λαμβάνουν πράσινο φως για να λειτουργούν 24 ώρες την ημέρα, δεν περιλαμβάνεται η Πατάγια

Εθνική -

Η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης διευκρίνισε ότι η πρόσφατη άδεια που χορηγήθηκε σε χώρους διασκέδασης να λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο στο U-Tapao International Airport & Eastern Airport City Project δεν εκτείνεται σε κοντινές περιοχές όπως η Pattaya και το Rayong.

Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Traisuree Taisaranakul το διευκρίνισε την Κυριακή 27 Αυγούστου, τονίζοντας ότι η πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργείου Εσωτερικών στη Βασιλική Εφημερίδα ισχύει αποκλειστικά για τις καθορισμένες τοποθεσίες εντός του συγκροτήματος του αεροδρομίου U-Tapao.

Η κ. Traisuree τόνισε ότι το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας ίσχυε μόνο εντός των ορίων του αεροδρομίου U-Tapao και της τοποθεσίας Eastern Airport City. Εξήγησε περαιτέρω ότι οι εγκαταστάσεις εκτός αυτών των περιοχών, όπως στην Pattaya και στο Rayong, θα συνεχίσουν να λειτουργούν σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς για τις κανονικές ώρες λειτουργίας, με τις ώρες κλεισίματος να ορίζονται είτε τα μεσάνυχτα είτε στις 2 π.μ.

Το Eastern Airport City Project περιλαμβάνει 6,500 rai γης εντός του συγκροτήματος του αεροδρομίου U-Tapao. Η απόφαση να επιτραπούν οι εικοσιτετράωρες πτήσεις αποσκοπούσε στη διευκόλυνση των αεροπορικών δραστηριοτήτων που λειτουργούν συνεχώς, κυρίως για να πιουν ένα ποτό οι επιβάτες μεταξύ των πτήσεων στα σαλόνια και τα μπαρ του αεροδρομίου. Παρόμοιος κανόνας υπάρχει για το αεροδρόμιο Suvarnabhumi στην περιοχή της Μπανγκόκ.

Το έργο είναι μέρος μιας πρωτοβουλίας για την αναβάθμιση του αεροδρομίου U-Tapao, τοποθετώντας το ως το τρίτο μεγάλο διεθνές εμπορικό αεροδρόμιο της χώρας μαζί με τα αεροδρόμια Don Mueang και Suvarnabhumi.

Με σχέδια για έναν σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας που θα συνδέει τα τρία αεροδρόμια, η Ταϊλάνδη στοχεύει να εξυπηρετεί συλλογικά έως και 200 ​​εκατομμύρια αεροπορικούς επιβάτες ετησίως. Αυτή η φιλόδοξη προσπάθεια έχει στόχο να ενισχύσει το καθεστώς του Ανατολικού Οικονομικού Διαδρόμου ως κομβικού σημείου για στοχευμένες βιομηχανίες και επιχειρήσεις.

Το έργο U-Tapao International Airport & Eastern Airport City περιλαμβάνει τερματικούς σταθμούς επιβατών, κέντρο εμπορίου και χερσαίων μεταφορών, κέντρο συντήρησης και γενικής επισκευής αεροσκαφών, ζώνη ελεύθερου εμπορίου, συγκρότημα φορτίου και κέντρο εκπαίδευσης αεροπορίας. Το ολοκληρωμένο πεδίο εφαρμογής του έργου ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Ταϊλάνδης για τη βελτίωση της αεροπορικής υποδομής και των οικονομικών της προοπτικών στην περιοχή.

Εν τω μεταξύ, αυτή η τελευταία εξέλιξη προκαλεί συζητήσεις στην Πατάγια για το εάν θα πρέπει να επιτρέπεται ή όχι στους χώρους διασκέδασης στην πόλη να λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο για την υποστήριξη του τουρισμού.

Όσοι διαφωνούν επισημαίνουν ότι η επιείκεια στις ώρες λειτουργίας θα οδηγήσει μόνο σε περισσότερα προβλήματα όπως τροχαία ατυχήματα, βία και ηχορύπανση.

Από την άλλη, όσοι υποστηρίζουν το μέτρο υποστηρίζουν ότι θα τονώσει σημαντικά την τοπική οικονομία. Θεωρούν επίσης ότι η πόλη είναι ήδη συνηθισμένη στο βραδινό γλέντι και ότι τα προβλήματα που αναφέρει η αντιπολίτευση είναι διαχειρίσιμα. Λένε επίσης ότι ειδικότερα οι ξένοι τουρίστες δεν συνηθίζουν να επιστρέφουν στα σπίτια τους τα μεσάνυχτα και ότι τακτικές πρόωρες διακοπές λειτουργίας και επιδρομές βλάπτουν την εικόνα μιας ζωντανής τουριστικής πόλης.

Η Pattaya City Poramese Ngampiches έχει δηλώσει προηγουμένως ότι η πόλη θα πρέπει να εξετάσει προσεκτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της νομικής άδειας λειτουργίας των χώρων ανά πάσα ώρα και εάν συνέβαινε θα χρειαζόταν προσεκτικούς περιορισμούς ζωνών και σκέψη σε οποιαδήποτε πρόταση.

Εγγραφείτε
Στόχος Tanakorn
Ο μεταφραστής τοπικών ειδήσεων στο The Pattaya News. Ο Έιμ είναι ένας εικοσιτετράχρονος που σήμερα ζει στην Μπανγκόκ. Ενδιαφερόμενος για την αγγλική μετάφραση, την αφήγηση ιστοριών και την επιχειρηματικότητα, πιστεύει ότι η σκληρή δουλειά είναι απαραίτητο συστατικό κάθε επιτυχίας σε αυτόν τον κόσμο.