Οι αξιωματούχοι της Πατάγια και του Τσιάνγκ Μάι συναντώνται για να συζητήσουν τον τουρισμό μεταξύ των επαρχιών

Πατάγια -

Αξιωματούχοι από τις επαρχίες της Πατάγια και του Τσιάνγκ Μάι συναντήθηκαν στις 27 Ιανουαρίου για να συζητήσουν τρόπους βελτίωσης του τουρισμού μεταξύ των επαρχιών μέσω μιας εκστρατείας που ονομάζεται «Ταξιδιωτικό ταξίδι Chonburi Roadshow στο Τσιάνγκ Μάι». Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από τα τουριστικά συμβούλια και των δύο επαρχιών, καθώς και ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων και κυβερνητικοί αξιωματούχοι.

Η συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Τσιάνγκ Μάι, είχε ως στόχο να εντοπίσει τομείς βελτίωσης μεταξύ των δύο επαρχιών και τη δυνατότητα διεπαρχιακού τουρισμού. Οι αρχές συζήτησαν τρόπους για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες από το Τσιάνγκ Μάι, μια ορεινή επαρχία, στην Πατάγια, ένα παραθαλάσσιο θέρετρο, και πώς να δημιουργήσουν μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία για όσους επισκέπτονται και τους δύο προορισμούς.

Οι αρχές συζήτησαν επίσης τη δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ τοπικών επιχειρήσεων και τουριστικών φορέων, η οποία περιελάμβανε επιλογές μεταφοράς μεταξύ των δύο επαρχιών, ώστε να διευκολυνθεί η μετακίνηση των τουριστών μεταξύ των δύο προορισμών.

Ο Suladda Srutilawan, διευθυντής της Αρχής Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) Chiang Mai, δήλωσε ότι η οικονομία του Chiang Mai επεκτείνεται κατά 3.2% και θα μπορούσε να δημιουργήσει έσοδα 221.48 δισεκατομμυρίων μπατ για τη χώρα όσον αφορά τον εσωτερικό τουρισμό.

«Σύμφωνα με τη μελέτη TAT, το 42.43% των κατοίκων του Τσιάνγκ Μάι προτιμούν να ταξιδεύουν σε επαρχίες, με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς να είναι η Μπανγκόκ και το Τσονμπούρι», είπε η Sulada, «Από αυτό, μπορούμε να δούμε ότι ένας προορισμός που σχετίζεται με τη θάλασσα παραμένει δημοφιλές σημείο. .»

Ο εσωτερικός τουρισμός γενικά στην Ταϊλάνδη έχει γίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα από την πανδημία του Covid-19. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν τα σύνορα ήταν σε μεγάλο βαθμό κλειστά, περιοχές που εξαρτώνται από τον ξένο τουρισμό, όπως το Πουκέτ και η Πατάγια, αναγκάστηκαν να βασιστούν στον εγχώριο τουρισμό για να διατηρήσουν την τοπική οικονομία.

Ως αποτέλεσμα, αυτό είδε έναν αυξανόμενο αριθμό εκδηλώσεων και φεστιβάλ στην Πατάγια, το Πουκέτ, το Τσιάνγκ Μάι και τη Χούα Χιν που επικεντρώθηκαν στην οδήγηση εγχώριων ταξιδιών. Αυτή η στρατηγική πρόκειται να συνεχιστεί για το μέλλον σύμφωνα με την Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης, ενώ παράλληλα θα αντισταθμιστεί με την επιστροφή του διεθνούς τουρισμού.

Πολλές επιχειρήσεις ως αποτέλεσμα σε ξένους τουριστικούς θύλακες προσάρμοσαν την επιχειρηματική τους στρατηγική για να παρέχουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται στους Ταϊλανδούς τουρίστες σε σχέση με τους ξένους τουρίστες. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως φιλικά σημεία και σχέδια στο Instagram, διευρυμένα μενού με προσφορές ταϊλανδέζικου φαγητού, μουσική και ψυχαγωγία με προσανατολισμό την Ταϊλάνδη και πολλά άλλα.
-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=–=–=–=–==-

Λάβετε μέρος στη συζήτηση στην ομάδα μας στο Facebook https://www.facebook.com/groups/438849630140035/ή στα παρακάτω σχόλια.

Εγγραφείτε
Στόχος Tanakorn
Ο μεταφραστής τοπικών ειδήσεων στο The Pattaya News. Ο Έιμ είναι ένας εικοσιτετράχρονος που σήμερα ζει στην Μπανγκόκ. Ενδιαφερόμενος για την αγγλική μετάφραση, την αφήγηση ιστοριών και την επιχειρηματικότητα, πιστεύει ότι η σκληρή δουλειά είναι απαραίτητο συστατικό κάθε επιτυχίας σε αυτόν τον κόσμο.