Πατάγια, Ταϊλάνδη-
Παρά τους χαλαρούς περιορισμούς για την πανδημία του Covid-19 και τα σύνορα, κορυφαία μέλη τουριστικών και επιχειρηματικών ενώσεων στην Πατάγια και το Τσονμπούρι λένε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι ο εγχώριος τουρισμός παραμένει κορυφαίος στόχος για την Πατάγια για το μέλλον.
Κατά τη διάρκεια του COVID-19, λόγω κυρίως των κλειστών συνόρων και των επαχθών περιορισμών, η Pattaya και το Chonburi έστρεψαν την εστίασή τους από τον ξένο τουρισμό στον εγχώριο τουρισμό, ειδικά από την Μπανγκόκ και τις ανατολικές επαρχίες όπως το Chanthaburi.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Τουρισμού της Πατάγια (PBTA), αυτό οδήγησε σε 12.5 εκατομμύρια εγχώριους τουρίστες στο Τσονμπούρι και την Πατάγια το 2022. Μόνο το Πουκέτ είχε περισσότερους και ήταν πολύ κοντά. Όσον αφορά τους ξένους τουρίστες, παρόλο που το Thailand Pass και άλλα μέτρα ακυρώθηκαν στα μέσα του 2022, έφτασαν μόνο περίπου 1.5 εκατομμύριο.
Παρά τον σταθερά αυξανόμενο αριθμό ξένων τουριστών, η PBTA λέει ότι ο εγχώριος τουρισμός θα παραμείνει ένα σημαντικό μόνιμο επίκεντρο για την Πατάγια. Η PBTA λέει επίσης ότι πολλά μελλοντικά σχέδια θα βοηθήσουν στη συνέχιση της προσέλκυσης εγχώριου τουρισμού.
Αυτά τα σχέδια περιλαμβάνουν εβδομαδιαίες εκδηλώσεις, συνέδρια, οικογενειακά αξιοθέατα και δραστηριότητες και συνεχή εστίαση στη βελτίωση και την επέκταση των παραλιών.
Πριν από τον Covid-19, ο εσωτερικός τουρισμός δεν ήταν κορυφαία προτεραιότητα για την Πατάγια, με πολλούς τουρίστες της Μπανγκόκ να επιλέγουν το Bangsaen ή το Hua Hin αντί της Pattaya. Ωστόσο, πολλοί τουρίστες της Μπανγκόκ ανακάλυψαν ξανά την Πατάγια και βρήκαν ανανεωμένο ενδιαφέρον για αυτήν ως προορισμό διακοπών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και η PBTA σχεδιάζει να επεκταθεί σε αυτό στο μέλλον.
Στο τέλος της ημέρας, αυτό σημαίνει μόνο ότι η Pattaya θα είναι πιο απασχολημένη για όλους.