Reader Talkback Ταϊλάνδη Αποτελέσματα: Χρειάζεται η Pattaya τραμ/μονό τραμ ή παρόμοιο σύστημα μεταφοράς;

Ακολουθεί η αποκλειστική εβδομαδιαία μας εκπομπή στην οποία θέτουμε στους αναγνώστες μας μια επίκαιρη ερώτηση ειδήσεων και στη συνέχεια σας δίνουμε μια εβδομάδα για να την απαντήσετε στα διάφορα κανάλια μας, συγκεντρώνοντας μια ποικιλία απαντήσεων και απόψεων για να σας παρουσιάσουμε, τους αξιότιμους αναγνώστες μας. Εδώ είναι τα αποτελέσματα από την τελευταία μας ερώτηση…

Την περασμένη εβδομάδα, σας ζητήσαμε τα εξής:

Χρειάζεται η Πατάγια τραμ/μονό τραμ ή παρόμοιο σύστημα μεταφοράς;

Κάποιο πλαίσιο γύρω από αυτό το ερώτημα:

Το ζητάμε αυτό καθώς, μετά από δύο χρόνια συν από αυτό που οι ηγέτες της πόλης Pattaya αποκαλούσαν καθυστερήσεις Covid-19, τα σχέδια για τη μελέτη ενός συστήματος BTS τύπου monorail/τραμ/Μπανγκόκ έχουν επιστρέψει. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Εδώ είναι τι είχατε να πείτε εσείς, οι αναγνώστες μας, καθώς οι συντάκτες μας επέλεξαν μερικές από τις πιο διαφορετικές απαντήσεις για να τονίσουν διαφορετικές απόψεις. Προφανώς, wΔεν μπορώ να δημοσιεύσω τη γνώμη όλων εδώ, επομένως επιλέξαμε μια ποικιλία από τις πιο διαφορετικές απόψεις. Όπως πάντα, οι παρακάτω απόψεις και δηλώσεις είναι δικές του αναγνώστη και ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν εκείνες των μέσων ενημέρωσης TPN. Έχουν γίνει μικρές τροποποιήσεις μόνο για την ορθογραφία και τη γραμματική:

-=-=-=-=-=–=-

Shamrock Bar-Όχι, η Pattaya έχει ήδη το καλύτερο σύστημα μεταφοράς από οποιοδήποτε θέρετρο!

-=-=-=-=-=-=-=-=

NuanJan-Νομίζω ότι θα είναι πολύ ακριβό για τη σύντομη διαδρομή που θα καλύψει, για να μην αναφέρουμε τη διακοπή της κατασκευής του.

-=-=-=-=-=-=

Rafael R-Υπήρχαν δύο διαδρομές που συζητήθηκαν στο παρελθόν. Ένα στην πόλη, το Balihai προς το Terminal21 είναι ένα τραμ – κατά τη γνώμη μου δεν είναι εφικτό, ακριβό, παράταιρο και κακό για τους ντόπιους οδηγούς. Το άλλο έχει πολύ πιο νόημα, ένα μονοσιδηρόδρομο από το Terminal21 κατά μήκος της Pattaya North και το Sukhumvit μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό υψηλής ταχύτητας που θα κατασκευαστεί στο Na Jomtien, όπου ο νέος αυτοκινητόδρομος της Μπανγκόκ ενώνεται με το Sukhumvit. Μεγάλο σχέδιο, ας δούμε πρώτα το τρένο υψηλής ταχύτητας για την Μπανγκόκ και τα αεροδρόμια να έρχονται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Χωρίς αυτό, δεν έχει κανένα νόημα.

-=-=-=-=-=-

Shane B-Θα ήθελα πολύ να δω ένα τρένο υψηλής ταχύτητας που συνδέει την Pattaya με το BKK…

-=-=-=-=-=-=-=

Albert Z-Η γνώμη μου,

Η Pattaya/Jomtien είναι μια τέτοια πόλη κατά μήκος της παραλίας που χρειάζεται ένα αποτελεσματικό σύστημα κυκλοφορίας στην πόλη, το οποίο είναι επιπλέον της κυκλοφορίας στο δρόμο με λεωφορεία, αυτοκίνητα και ποδήλατα. Λόγω της έλλειψης χώρου, θεωρώ ότι ο μονόδρομος είναι η καλύτερη λύση, αλλά οι ειδικοί δεν είναι καλύτεροι.
Το σύστημα Pattaya Taxi είναι μονοπωλιακό και πολύ ακριβό. Αυτό το υπερτιμημένο σύστημα πρέπει να σπάσει.
Χαιρετισμούς
-=–=-=-=-=-=-
Ο Graham WI πιστεύει ότι θα ήταν τεράστια σπατάλη χρημάτων και πόρων, καθώς η πόλη χρειάζεται πολύ πιο σημαντική υποδομή αυτή τη στιγμή. Επίσης ας μην ξαναρχίσουμε να σκάβουμε δρόμους και πεζοδρόμια!!
Η λύση στις μετακινήσεις στην πόλη για τουρίστες και κατοίκους !!
1) ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ τα λεωφορεία που έρχονται στην πόλη. Δημιουργήστε μια μεγάλη περιοχή/εγκατάσταση «Park and Ride» έξω από την πόλη, όπου μπορούν να παρκάρουν πούλμαν και οχήματα/επισκέπτες (πληρώνουν ένα ονομαστικό ημερήσιο/ωριαίο τέλος) και τα ηλεκτρικά λεωφορεία «City» να κυκλοφορούν σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων προς και έξω από την πόλη. Η διαδρομή IN λέει κάτω από τον δρόμο της Νότιας Πατάγια, κατά μήκος του 2ου δρόμου, στη συνέχεια στον δρόμο της Βόρειας Πατάγια με διάφορα ειδικά σημεία στάσης/παραλαβής. Αυτό δημιουργεί μια κυκλική διαδρομή. Ένας περιορισμένος αριθμός λεωφορείων Μπατ «μόνο για πόλη» μπορεί να επιτραπεί στη συνέχεια να μεταφέρει τους ανθρώπους στην πόλη.
Στην εγκατάσταση Park and Ride, τα λεωφορεία Baht μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά ατόμων/επισκεπτών/εργαζομένων μέσα/έξω από την πόλη.
2) Καθιέρωση εισιτηρίου για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες CITY για ΟΛΟΥΣ όσους δεν μπορούν να αποδείξουν ότι διαμένουν εντός των ορίων της πόλης. Αυτό θα ήταν εύκολο καθώς μπορεί να εκδοθεί «City Pass» σε όσους αποδεδειγμένα πληρούν τις προϋποθέσεις. ΟΛΟΙ οι άλλοι να πληρώσουν ένα τέλος το οποίο πρέπει να είναι αρκετό για να αποθαρρύνει αυτοκίνητα/ποδήλατα/άλλα από την είσοδο στην Πόλη.
3) Πρέπει να υπάρχει ασφαλής επαρκής χώρος στάθμευσης στην εγκατάσταση «Park and Ride» με κρυφούς διαδρόμους προς/από τα σημεία παραλαβής/απόβασης των λεωφορείων.
Οι αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων θα πρέπει να φέρουν σήμανση και προειδοποιητικές πινακίδες προς όλους τους άλλους αυτοκινητιστές και οχήματα να μην μπλοκάρουν αυτές τις λωρίδες με βαριά ποινή για όποιον το κάνει.
4) Δημιουργήστε χώρους/χώρους στάθμευσης στην πόλη με παρκόμετρα (παρόμοια με την Ευρώπη) για να πληρώσουν οι αυτοκινητιστές για να εισέλθουν και να σταθμεύσουν στην πόλη (ένα περαιτέρω αποτρεπτικό παράγοντα για την είσοδο οχημάτων στην πόλη)
5) Κάντε μόνο ζώνες / χώρους φόρτωσης/εκφόρτωσης. Προσλάβετε τροχονόμους με εξουσίες να επιβάλλουν πρόστιμα σε επιτόπιους παραβάτες ή να καταγγέλλονται/κατευθύνονται στην αστυνομία.
6) Δημιουργήστε τέλη οχημάτων / εμπορικούς χώρους μόνο για πεζούς.
7) Ορίστε τις ώρες παράδοσης και παραλαβής για επαγγελματικά οχήματα που περιορίζονται στη νύχτα ή νωρίς το πρωί
Τα παραπάνω θα δημιουργούσαν μια υγιή, καθαρή, αμόλυντη και ασφαλή εμπειρία αγορών/επισκεπτών με το πρόσθετο εισόδημα για την πόλη.
Ένα σύστημα monorail με τις υπερυψωμένες κατασκευές του από σκυρόδεμα θα δημιουργούσε πόνο στα μάτια και είναι εξαιρετικά ακριβό στην εγκατάσταση/συντήρησή του. Εάν είχε εγκατασταθεί σύστημα Monorail, τότε θα πρέπει να ισχύει το σύστημα «Park and Ride», με τα τρένα να αντικαθιστούν τα λεωφορεία.
Χαιρετισμούς
Graham W.
–=-=-==-=-==-
Eddie R-Όλα τα μέσα μεταφοράς πρέπει να είναι δωρεάν για τους τουρίστες να μας κάνουν να έρθουμε, η πόλη πρέπει να κάνει δωρεάν όλα τα λεωφορεία μπατ.
-=-=–=-=-=
Cedric L-Ο πληθυσμός δεν φαίνεται αρκετά μεγάλος για αυτό το είδος έργου. Τώρα, αν μιλάμε για ένα τρένο από την Πατάγια στην Μπανγκόκ, θα ήταν καλύτερο έργο.
-=-=-=-=-==-
Άλεν-Όχι δεν είναι απαραίτητο. Αναζωογονήστε την παραλία, φτιάξτε δημόσιες τουαλέτες και διορθώστε το πρόβλημα των πλημμυρών
-=-=-=-=
Herman S-Κρατήστε το απλό, τα λεωφορεία μπατ κάνουν τη δουλειά τους και είναι διασκεδαστικά στην οδήγηση, μπορούν να οδηγούν το μετρό και το τρένο του ουρανού στο σπίτι και δεν είναι διασκεδαστικά.
- = - = - = - = -
Tony L-No. Τα λεωφορεία μπατ είναι πολύ αποτελεσματικά.
- = - = - = - = -

Δεν είχατε την ευκαιρία να χτυπήσετε; Πείτε μας στα κανάλια μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα σχόλια παρακάτω ή αν προτιμάτε το σχόλιό σας να είναι ιδιωτικό, στείλτε μας email στο Pattayanewseditor@gmail.com. Καλή εβδομάδα και τα λέμε σύντομα!

Εγγραφείτε
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/