Μπανγκόκ -
Ο Ανώτατος Διοικητής του Βασιλικού Στρατού της Ταϊλάνδης, Chalermphon Srisawad, εξέφρασε σήμερα, 10 Μαΐου, τις ανησυχίες του σχετικά με την διαδικτυακή ναυτιλιακή πλατφόρμα «Lazada» και την αμφιλεγόμενη βίντεο διαφήμισή της για αυτό που οι αρχές λένε ότι ήταν κοροϊδία της βασιλικής οικογένειας της Ταϊλάνδης.
Το διαφημιστικό ήταν μέρος της καμπάνιας αγορών 5.5 της Lazada, η οποία δημιουργήθηκε από το Intersect Design Factory, το οποίο ανήκε στην τρανσέξουαλ επηρεαστή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Aniwat Prathumthin, ευρέως αναγνωρισμένη για το ψευδώνυμό της "Nara Crape Kratoey".
Το περιεχόμενο της διαφήμισης απεικονίζει τρία άτομα – το ένα (η ίδια η Νάρα) καθόταν στο πάτωμα, το ένα ντύθηκε μεσήλικη και υψηλού επιπέδου Ταϊλανδέζα και καθόταν σε έναν πολυτελή καναπέ και ο ένας ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι που τον είδε ο πολλοί θεατές που κορόιδευαν τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Πολλοί από αυτούς επιθεώρησαν επίσης ότι η διαφήμιση φαινόταν να προσβάλλει τα μέλη της βασιλικής οικογένειας.
Από χθες, ο Βασιλικός Στρατός της Ταϊλάνδης ανακοίνωσε ότι ο Στρατός απαγόρευσε την εταιρεία ηλεκτρονικών αγορών και τα οχήματά της σε όλες τις περιοχές, τα τμήματα και τους οργανισμούς της για να διαμαρτυρηθούν για την αμφιλεγόμενη διαφήμιση και να δείξουν την ισχυρή υποστήριξή τους στο βασιλικό ίδρυμα.
Ο αρχηγός των αμυντικών δυνάμεων Chalermphon είπε μέσω του εκπροσώπου του Βασιλικού Στρατού της Ταϊλάνδης, Teerapong Pattamasing Na Ayutthaya, ότι ανησυχούσε για αυτό το θέμα καθώς είχε επηρεάσει τα αισθήματα του ταϊλανδικού λαού.
«Ο στρατός παίρνει θέση για την πρόθεσή του να προστατεύσει και να υποστηρίξει τη μοναρχία και δεν θα επιτρέψει σε καμία ομάδα ή σε κανέναν να διαπράξει παρενόχληση κατά του ανώτατου θεσμού της χώρας», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Εν τω μεταξύ, το Υπουργείο Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας (DES) σχεδιάζει να απαγγείλει κατηγορίες κατά της εταιρείας και οι παρουσιαστές που φαίνονται στη διαφήμιση βίντεο ακολούθησαν το αίτημα του Srisuwan Chanya, του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Οργανισμών Προστασίας του Συντάγματος της Ταϊλάνδης.
Ο υπουργός DES Chaiwut Thanakmanusorn προειδοποίησε επίσης τους επηρεαστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να εξετάσουν προσεκτικά το περιεχόμενο των μηνυμάτων, των κλιπ και των διαφημίσεων πριν δημοσιεύσουν σε διαδικτυακές πλατφόρμες, καθώς θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα αρνητικά συναισθήματα των Ταϊλανδών ή να περιέχουν παράνομο και ανήθικο περιεχόμενο.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Χρειάζεστε ασφάλιση Covid-19 για το επόμενο ταξίδι σας στην Ταϊλάνδη; Κάντε κλικ ΕΔΩ.
Ακολουθήστε μας στο Facebook
Ελάτε μαζί μας στη LINE για σπασίματα ειδοποιήσεων!