Η παρθενική πτήση από τη Σαουδική Αραβία φτάνει επίσημα στην Ταϊλάνδη για πρώτη φορά μετά από 32 χρόνια, καθώς οι ηγέτες του Ταϊλανδικού Τουρισμού στρέφουν την προσοχή τους στους τουρίστες της Μέσης Ανατολής

Μπανγκόκ -

Η παρθενική πτήση από τη Σαουδική Αραβία στη Μπανγκόκ προσγειώθηκε επίσημα για πρώτη φορά μετά από 32 χρόνια, ανακοίνωσε σήμερα, 1η Μαρτίου, ο υπουργός Τουρισμού και Αθλητισμού της Ταϊλάνδης.

Ο υπουργός Phiphat Ratchakitprakarn αποκάλυψε ότι η πτήση με αριθμό SV846 από τη Saudia Airlines που πετά απευθείας από την Τζέντα – Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, μεταφέροντας 71 Σαουδάραβες ταξιδιώτες, έφτασε με ασφάλεια στο αεροδρόμιο Suvarnabhumi χθες, 28 Φεβρουαρίου, περίπου στις 6:05 μ.μ.

Η πτήση αντιπροσώπευε συμβολικά μια αναζωογόνηση της σχέσης μεταξύ των δύο χωρών, ενώ παράλληλα προωθούσε τον τουρισμό της Ταϊλάνδης στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας, δήλωσε ο Phiphat.

Η Τουριστική Αρχή της Ταϊλάνδης (TAT) είχε προετοιμάσει δραστηριότητες για να υποδεχθεί την πρώτη ομάδα Σαουδάραβα επιβατών, όπως αναμνηστικά, ταϊλανδέζικες παραστάσεις (Khon) και παραδοσιακό υδάτινο χαιρετισμό για φιλικούς και εντυπωσιακούς χαιρετισμούς.

Ο Siripakorn Cheawsamoot, ο Αναπληρωτής Κυβερνήτης για τις επικοινωνίες μάρκετινγκ στην Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT), δήλωσε περαιτέρω ότι η Saudia Airlines είχε κανονίσει τρεις πτήσεις την εβδομάδα προς Ταϊλάνδη, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή, μέσω αεροσκάφους Boeing 789 με 298 θέσεις, ξεκινώντας από τον Φεβρουάριο. 28η.

Πρόσθεσε ότι η απευθείας πτήση δεν θα προωθήσει μόνο τον τουρισμό στην Ταϊλάνδη, αλλά θα επιτρέψει επίσης στους τουρίστες να μεταβούν άνετα σε άλλους προορισμούς, μειώνοντας τον χρόνο και τα έξοδα ταξιδιού. Θα επεκτείνει επίσης μεγάλες τουριστικές αγορές, όχι μόνο στη Σαουδική Αραβία αλλά και στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Επιπλέον, η TAT σχεδίαζε επίσης να ξεκινήσει μια διεθνή καμπάνια επικοινωνίας μάρκετινγκ με τίτλο «Επισκεφτείτε την Ταϊλάνδη Έτος 2022: Καταπληκτικά Νέα Κεφάλαια» σύμφωνα με το Bio – Circular – Green Economy. Η εκστρατεία θα προσφέρει νέες προοπτικές μέσω τριών κύριων ομάδων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, δηλαδή Ιατρική και Υγεία και Ευεξία, Παραλίες και Αγορές, για την ανταλλαγή τουριστικών προωθήσεων εστιάζοντας στην ευκολία ταξιδιού.

Οι αρχικές τουριστικές ομάδες-στόχοι θα ήταν οι επισκέπτες για πρώτη φορά, οι ιατροί, η υγεία, η ευεξία και οι οικογένειες. Η TAT θα συνεχίσει να διεξάγει δραστηριότητες μάρκετινγκ σε προγράμματα B2B (Business to Business) και B2C (Business to Customer), όπως η διοργάνωση εμπορικών εκθέσεων, Roadshows και Consumer Fairs καθώς και κοινή προώθηση με συνεργάτες που παρέχουν ειδικά προνόμια και εκπτώσεις σε ορισμένους τουρίστες.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία το 2019, περίπου 36,783 τουρίστες από τη Σαουδική Αραβία είχαν ταξιδέψει στην Ταϊλάνδη, δημιουργώντας έσοδα άνω των 3,220.15 εκατομμυρίων μπατ. Εκ των οποίων η κύρια ομάδα τουριστών ήταν ιατροί. Οι περισσότεροι από αυτούς θα συμμετείχαν σε δραστηριότητες όπως αξιοθέατα στην παραλία, τουρισμός υγείας και ψώνια. Οι πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί ήταν η Μπανγκόκ, το Πουκέτ, η Πατάγια, το Phang Nga, το Krabi, το Koh Samui και το Chiang Mai. Πριν από τις απευθείας πτήσεις, οι τουρίστες από τη Σαουδική Αραβία μπορούσαν να το επισκεφθούν μόνο μέσω τρίτης χώρας, όπως το Ντουμπάι.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-

Χρειάζεστε ασφάλιση Covid-19 για το επόμενο ταξίδι σας στην Ταϊλάνδη; Κάντε κλικ ΕΔΩ.

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Ελάτε μαζί μας στη LINE για σπασίματα ειδοποιήσεων!

Εγγραφείτε
Όχι Meechukhun
Συντάκτης National News στο The Pattaya News από τον Σεπτέμβριο του 2020 έως τον Οκτώβριο του 2022. Γεννημένη και μεγαλωμένη στην Μπανγκόκ, η Νοπ απολαμβάνει να αφηγείται ιστορίες για την πόλη της μέσω των λέξεων και των εικόνων της. Η εκπαιδευτική της εμπειρία στις Ηνωμένες Πολιτείες και το πάθος της για τη δημοσιογραφία έχουν διαμορφώσει τα γνήσια ενδιαφέροντά της για την κοινωνία, την πολιτική, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την τέχνη.