Αποτελέσματα αναγνώστη Talkback: Πώς θα προτείνατε την Ταϊλάνδη να βελτιώσει την οδική ασφάλεια των πεζών;

Ακολουθεί η αποκλειστική εβδομαδιαία μας εκπομπή στην οποία θέτουμε στους αναγνώστες μας μια επίκαιρη ερώτηση ειδήσεων και στη συνέχεια σας δίνουμε μια εβδομάδα για να την απαντήσετε στα διάφορα κανάλια μας, συγκεντρώνοντας μια ποικιλία απαντήσεων και απόψεων για να σας παρουσιάσουμε, τους αξιότιμους αναγνώστες μας. Εδώ είναι τα αποτελέσματα από την τελευταία μας ερώτηση…

Την περασμένη εβδομάδα, σας ζητήσαμε τα εξής:

Πώς θα προτείνατε την Ταϊλάνδη να βελτιώσει την οδική ασφάλεια των πεζών;

Το πλαίσιο πίσω από αυτή την ερώτηση ήταν:

Αυτή την εβδομάδα, εμπνευσμένη από μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες της περασμένης εβδομάδας in όπου μια νεαρή γυναίκα γιατρός σκοτώθηκε τραγικά από έναν αστυνομικό που έτρεχε με ταχύτητα πάνω σε μια μηχανή ενώ διέσχιζε διάβαση πεζών στην Μπανγκόκ, κάναμε αυτή την ερώτηση.

Εδώ είναι τι είχατε να πείτε εσείς, οι αναγνώστες μας, καθώς οι συντάκτες μας επέλεξαν μερικές από τις πιο διαφορετικές απαντήσεις για να τονίσουν διαφορετικές απόψεις. Προφανώς, wΔεν μπορώ να δημοσιεύσω τη γνώμη όλων εδώ, γι' αυτό επιλέχθηκε μια ποικιλία από τις πιο διαφορετικές απόψεις. Όπως πάντα, οι παρακάτω απόψεις και δηλώσεις είναι δικές του αναγνώστη και ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν εκείνες των μέσων ενημέρωσης TPN. Έχουν γίνει μικρές τροποποιήσεις μόνο για την ορθογραφία και τη γραμματική:

Υ.Γ. Είχαμε εκατοντάδες σχόλια σε αυτό το talkback, ένα από τα πιο γνωστά. Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων είπε ότι χρειαζόταν σκληρή επιβολή κανόνων έναντι περισσότερων πινακίδων, εκστρατειών δημοσίων σχέσεων, βαφής δρόμων, αφαίρεση διασταυρώσεων πεζών, αύξηση των προστίμων κ.λπ. Οι περισσότεροι θεώρησαν ότι η Ταϊλάνδη έχει ήδη αρκετούς νόμους (και υπάρχουν εκατοντάδες για την κυκλοφορία) και δεν το έκανε πρέπει να γίνουν περισσότερα, αλλά μάλλον να επιβληθούν οι τρέχουσες.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Peter M-ο μόνος τρόπος για να αλλάξει το πρότυπο συμπεριφοράς των οδηγών στην Ταϊλάνδη είναι η εκπαίδευση, η εγκατάσταση ενός προγράμματος εκπαίδευσης οδηγών παρόμοιο με αυτό στις περισσότερες χώρες που θα θέλαμε να μιμηθούν και, στη συνέχεια, η επιβολή του νόμου από έναν καλά εκπαιδευμένο και αμειβόμενο Τροχαία της Ταϊλάνδης (TTP) και κατάλληλα βαριά πρόστιμα που αποτελούν ισχυρό αντικίνητρο για κακή συμπεριφορά, χρησιμοποιώντας κοινωνική ντροπή. Οι καλές δεξιότητες οδήγησης πρέπει να τυγχάνουν επίσημης έγκρισης και αναγνώρισης.

-=-=–=-==-=-=-=-=-

Ray Z-Έχετε παρατηρήσει ποτέ πόσοι άνθρωποι εδώ πίνουν αλκοόλ στην παραλία… και οδηγούν στο σπίτι; Έχετε παρατηρήσει πόσοι άνθρωποι οδηγούν και κοιτάζουν ένα κινητό τηλέφωνο; Πάρτε για παράδειγμα το Food Panda and Grab. Όσο περισσότερες παραδόσεις κάνει ο οδηγός, τόσο περισσότερα χρήματα βγάζει. Είναι μερικοί από τους χειρότερους οδηγούς μοτοσυκλετών στην Πατάγια… που κάνουν ζουμ μέσα και έξω από την κυκλοφορία σαν να τους ανήκει ο δρόμος. Η αστυνομία πρέπει να περιπολεί και να μην κάθεται κάτω από σκιερό δέντρο.

-=-=-=-=-=-=-=-

RF-

Ένας τρόπος για να βελτιωθεί η κυκλοφορία για τους πεζούς σε αυτή την επικίνδυνη χώρα θα μπορούσε να είναι να πείσουμε την αστυνομία να επιβάλει τους νόμους οδικής κυκλοφορίας, π.χ. έως 2 άτομα σε μοτοσικλέτα, κράνη, κάμερες ταχύτητας και πρόστιμα.
Είμαστε όλοι πεζοί κάποια στιγμή οπότε θα ήταν για το καλό όλων.
-=-=-=-=-=-=-=-=–=-
David N-
Χαίρετε Κ.
Η κύρια ρίζα του προβλήματος είναι πολιτισμική. Οι περισσότεροι Ταϊλανδοί κάνουν ό,τι θέλουν ενώ οδηγούν αυτοκίνητα, φορτηγά ή μοτοσικλέτες. Το καλύτερο παράδειγμα αυτού είναι ο αστυνομικός που σκότωσε τον γιατρό. Δεν φορούσε κράνος, δεν είχε ασφάλεια, δίπλωμα για το ποδήλατο και άλλα πολλά. Στα τέσσερα χρόνια που ζούσα στην Ταϊλάνδη είτε οδηγούσα το αυτοκίνητο ή τη μοτοσικλέτα μου, το ποδήλατό μου ή περπατούσα, μπορώ να πω ότι τα έχω δει όλα.
Η Ταϊλάνδη έχει ένα από τα χειρότερα ποσοστά ατυχημάτων στον κόσμο.
Οι άνθρωποι πρέπει να είναι πιο εκπαιδευμένοι σχετικά με τη λειτουργία ενός οχήματος και η αστυνομία πρέπει να εκδώσει περισσότερα εισιτήρια για τροχαίες παραβάσεις
-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=
AA-Εφαρμόστε τους πολύ καλούς νόμους που σχετίζονται με το δρόμο και εξασφαλίστε τις σωστές τιμωρίες. Τοποθετήστε κάμερες σε κάθε διάβαση πεζών καθώς οι περισσότεροι οδηγοί αγνοούν τα κόκκινα φώτα.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–
Ο Keith B-Stop ζωγραφίζει διαβάσεις ζέβρας στους δρόμους που δίνει την ψευδαίσθηση ότι είναι ασφαλές να διασχίσεις!!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Paul C-Το πρώτο πράγμα που θα έκανα είναι να σταματήσω αυτές τις γελοίες αιματηρές διαφημίσεις για καινούργια αυτοκίνητα ή ποδήλατα στην τηλεόραση, κάθε σημείο πώλησης αφορά την ταχύτητα, το ουρλιαχτό στις στροφές, τη μετάβαση σε λειτουργία σπορ και το γέλιο καθώς προσπερνάς άλλο μοτέρ.
-=-=-=-=-=-=
Steve B-Προσπαθήστε να μην ξεχνάτε ότι είμαστε όλοι φιλοξενούμενοι σε αυτή τη χώρα. Ένα προνόμιο που μπορεί να ανακληθεί κατά βούληση.
-=-=-=-=-=-=-=
David M-
Επιβολή όλων των οδικών κανόνων. Σταματήστε τα σημεία ελέγχου bs εκτός αν θέλετε να ελέγξετε για ποτό.
Υπάρχουν αστυνομικές θυρίδες σχεδόν σε κάθε μεγάλη διασταύρωση. Αφήστε την αστυνομία να βγει και να κάνει τη δουλειά της και να επιβάλει όσους παραβιάζουν το νόμο.
Μπορώ να μετρήσω τυπικά 15-20+ παραβιάσεις (κράνος, γραμμή ορίου, πάρα πολλά άτομα) μόνο στα μηχανάκια ενώ είμαι σταματημένος για 60-90 δευτερόλεπτα.
Σκεφτείτε τα έσοδα που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν! Συντηρητικά ας πούμε 5000 μπατ το λεπτό. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να πιάσει 3.6 εκατομμύρια σε κάθε σημαντική διασταύρωση σε ένα χρονικό πλαίσιο 12 ωρών. Αυτό είναι 32.4 εκατομμύρια μόνο για τις 9 κύριες διασταυρώσεις της Πατάγια σε μια μέρα!
Και με την επιβολή των οδικών κανόνων, θα μειώσει πραγματικά το ποσοστό ατυχημάτων και θανάτων και των μη πεζών
-=-=-=-=-=—=-
Richard A-Ακριβό αλλά πύλες που κατεβαίνουν για να σταματήσουν την κυκλοφορία όταν ένας πεζός πατήσει το κουμπί σε μια διάβαση πεζών.
-=-=-=-=-=-=—=
Brett F-Τι θα λέγατε ότι οι πεζοί αρχίζουν να αναλαμβάνουν κάποια ευθύνη. Δεν ξέρω πόσους έχω σχεδόν χτυπήσει γιατί απλώς διασχίζουν τους δρόμους χωρίς να κοιτάζουν
-=-=-=-=-=-=-=–==-
Οι αναβάτες Greg L-Underage με ποδήλατα πρέπει να επιβληθούν, να επιβραδύνουν τα ποδήλατα και γενικά, η αστυνομία πρέπει να κάνει αυτό που πληρώνεται για να κάνει
-=-==-=-=-=-=-=-=-
Bryan B-Start από την αστυνομία που επιβάλλει την οδική νομοθεσία, εάν υπάρχουν, αντί για επιδρομές σε μπαρ, αυτό θα ήταν μια καλή αρχή.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Chris M-Η μπαταρία του τηλεφώνου μου θα ήταν εξαντλημένη πριν προλάβω να προλάβω τις προτάσεις.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Mark H-Υπάρχει μια απλή λύση που θα καθόριζε επίσης τον υψηλότερο αριθμό θανάτων από τροχαία στον κόσμο. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΔΗΓΩΝ. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι με όλους τους πολιτικούς δεν το έχει σκεφτεί κανείς.
-=-=–=-=-=-=-=-=–=-=
Tim M-Είναι απελπιστικό…και πάντα θα είναι μέχρις ότου η επιβολή του νόμου αρχίσει να τιμωρεί τους οδηγούς που παραβιάζουν τους κανόνες οδήγησης… Αντί για περισσότερα διαμερίσματα και ξενοδοχεία, ίσως παράσχουν περισσότερους χώρους στάθμευσης.
-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-
Αυτό είναι για αυτήν την εβδομάδα! Τα λέμε ξανά πολύ σύντομα για ένα ολοκαίνουργιο Talkback!
Εγγραφείτε
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/