Ακολουθεί η αποκλειστική εβδομαδιαία μας εκπομπή στην οποία θέτουμε στους αναγνώστες μας μια επίκαιρη ερώτηση ειδήσεων και στη συνέχεια σας δίνουμε μια εβδομάδα για να την απαντήσετε στα διάφορα κανάλια μας, συγκεντρώνοντας μια ποικιλία απαντήσεων και απόψεων για να σας παρουσιάσουμε, τους αξιότιμους αναγνώστες μας. Εδώ είναι τα αποτελέσματα από την τελευταία μας ερώτηση…
Την περασμένη εβδομάδα, σας ζητήσαμε τα εξής:
Πώς θα προτείνατε την Ταϊλάνδη να βελτιώσει την οδική ασφάλεια των πεζών;
Το πλαίσιο πίσω από αυτή την ερώτηση ήταν:
Αυτή την εβδομάδα, εμπνευσμένη από μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες της περασμένης εβδομάδας in όπου μια νεαρή γυναίκα γιατρός σκοτώθηκε τραγικά από έναν αστυνομικό που έτρεχε με ταχύτητα πάνω σε μια μηχανή ενώ διέσχιζε διάβαση πεζών στην Μπανγκόκ, κάναμε αυτή την ερώτηση.
Εδώ είναι τι είχατε να πείτε εσείς, οι αναγνώστες μας, καθώς οι συντάκτες μας επέλεξαν μερικές από τις πιο διαφορετικές απαντήσεις για να τονίσουν διαφορετικές απόψεις. Προφανώς, wΔεν μπορώ να δημοσιεύσω τη γνώμη όλων εδώ, γι' αυτό επιλέχθηκε μια ποικιλία από τις πιο διαφορετικές απόψεις. Όπως πάντα, οι παρακάτω απόψεις και δηλώσεις είναι δικές του αναγνώστη και ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν εκείνες των μέσων ενημέρωσης TPN. Έχουν γίνει μικρές τροποποιήσεις μόνο για την ορθογραφία και τη γραμματική:
Υ.Γ. Είχαμε εκατοντάδες σχόλια σε αυτό το talkback, ένα από τα πιο γνωστά. Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων είπε ότι χρειαζόταν σκληρή επιβολή κανόνων έναντι περισσότερων πινακίδων, εκστρατειών δημοσίων σχέσεων, βαφής δρόμων, αφαίρεση διασταυρώσεων πεζών, αύξηση των προστίμων κ.λπ. Οι περισσότεροι θεώρησαν ότι η Ταϊλάνδη έχει ήδη αρκετούς νόμους (και υπάρχουν εκατοντάδες για την κυκλοφορία) και δεν το έκανε πρέπει να γίνουν περισσότερα, αλλά μάλλον να επιβληθούν οι τρέχουσες.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Peter M-ο μόνος τρόπος για να αλλάξει το πρότυπο συμπεριφοράς των οδηγών στην Ταϊλάνδη είναι η εκπαίδευση, η εγκατάσταση ενός προγράμματος εκπαίδευσης οδηγών παρόμοιο με αυτό στις περισσότερες χώρες που θα θέλαμε να μιμηθούν και, στη συνέχεια, η επιβολή του νόμου από έναν καλά εκπαιδευμένο και αμειβόμενο Τροχαία της Ταϊλάνδης (TTP) και κατάλληλα βαριά πρόστιμα που αποτελούν ισχυρό αντικίνητρο για κακή συμπεριφορά, χρησιμοποιώντας κοινωνική ντροπή. Οι καλές δεξιότητες οδήγησης πρέπει να τυγχάνουν επίσημης έγκρισης και αναγνώρισης.
-=-=–=-==-=-=-=-=-
Ray Z-Έχετε παρατηρήσει ποτέ πόσοι άνθρωποι εδώ πίνουν αλκοόλ στην παραλία… και οδηγούν στο σπίτι; Έχετε παρατηρήσει πόσοι άνθρωποι οδηγούν και κοιτάζουν ένα κινητό τηλέφωνο; Πάρτε για παράδειγμα το Food Panda and Grab. Όσο περισσότερες παραδόσεις κάνει ο οδηγός, τόσο περισσότερα χρήματα βγάζει. Είναι μερικοί από τους χειρότερους οδηγούς μοτοσυκλετών στην Πατάγια… που κάνουν ζουμ μέσα και έξω από την κυκλοφορία σαν να τους ανήκει ο δρόμος. Η αστυνομία πρέπει να περιπολεί και να μην κάθεται κάτω από σκιερό δέντρο.
-=-=-=-=-=-=-=-
RF-
Η κύρια ρίζα του προβλήματος είναι πολιτισμική. Οι περισσότεροι Ταϊλανδοί κάνουν ό,τι θέλουν ενώ οδηγούν αυτοκίνητα, φορτηγά ή μοτοσικλέτες. Το καλύτερο παράδειγμα αυτού είναι ο αστυνομικός που σκότωσε τον γιατρό. Δεν φορούσε κράνος, δεν είχε ασφάλεια, δίπλωμα για το ποδήλατο και άλλα πολλά. Στα τέσσερα χρόνια που ζούσα στην Ταϊλάνδη είτε οδηγούσα το αυτοκίνητο ή τη μοτοσικλέτα μου, το ποδήλατό μου ή περπατούσα, μπορώ να πω ότι τα έχω δει όλα.
Η Ταϊλάνδη έχει ένα από τα χειρότερα ποσοστά ατυχημάτων στον κόσμο.
Οι άνθρωποι πρέπει να είναι πιο εκπαιδευμένοι σχετικά με τη λειτουργία ενός οχήματος και η αστυνομία πρέπει να εκδώσει περισσότερα εισιτήρια για τροχαίες παραβάσεις