Αποτελέσματα Reader Talkback: Είχατε προβλήματα με διαδικτυακές εφαρμογές της Ταϊλάνδης ή πληρωμές λογαριασμών;

Ακολουθεί η αποκλειστική εβδομαδιαία μας εκπομπή στην οποία θέτουμε στους αναγνώστες μας μια επίκαιρη ερώτηση ειδήσεων και στη συνέχεια σας δίνουμε μια εβδομάδα για να την απαντήσετε στα διάφορα κανάλια μας, συγκεντρώνοντας μια ποικιλία απαντήσεων και απόψεων για να σας παρουσιάσουμε, τους αξιότιμους αναγνώστες μας. Εδώ είναι τα αποτελέσματα από την τελευταία μας ερώτηση…

Την περασμένη εβδομάδα, σας ζητήσαμε τα εξής:

Είχατε προβλήματα με διαδικτυακές εφαρμογές ή πληρωμές λογαριασμών στην Ταϊλάνδη;

Δώσαμε επίσης το ακόλουθο πλαίσιο για την ερώτηση:

Το πλαίσιο γύρω από αυτήν την ερώτηση προέρχεται από πολλά μηνύματα και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν και προτάθηκε από έναν τακτικό αναγνώστη, αφού ανέφεραν προβλήματα με την πληρωμή του λογαριασμού νερού στο διαδίκτυο τους τελευταίους πέντε μήνες, καθώς τους είπαν ότι πρέπει να πάνε αυτοπροσώπως κατά τη διάρκεια του Covid-19 πανδημία σε ένα κατάστημα ή γραφείο για να το κάνει και να πληρώσει δέκα μπατ επιπλέον χρέωση. Είχαμε επίσης πολλά μηνύματα σχετικά με ζητήματα με διαδικτυακές εφαρμογές για check-in 90 ημερών που δεν λειτουργούν σωστά με το Royal Thai Immigration. Τέλος, έχουν υπάρξει πολλές αναφορές για προβλήματα με διάφορες εφαρμογές που συνδέονται με την καταχώριση εμβολίων Covid-19 και σχετικά με τον Covid, την απόδειξη κ.λπ.

Εδώ είναι τι είχατε να πείτε εσείς, οι αναγνώστες μας, καθώς οι συντάκτες μας επέλεξαν μερικές από τις πιο διαφορετικές απαντήσεις για να τονίσουν διαφορετικές απόψεις. Ας δούμε τι είχαν να πουν όλοι:

-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=–

Το Charlie B-Big bugbear of min είναι αγγλόφωνοι ιστότοποι που έχουν ταϊλανδικό κείμενο ενσωματωμένο στις εικόνες – σχεδόν όλοι οι έμποροι λιανικής το κάνουν. Εάν έχει αναρτηθεί ως κείμενο, το Translate το χειρίζεται, αλλά μια εικόνα που περιέχει κείμενο όχι. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί άλλοι θα σχολιάσουν το Immigration οπότε θα το αφήσω σε αυτούς.

-=-=-=-=-=-==-=-

Thomas M-80%+ των κυβερνητικών εφαρμογών δεν λειτουργούν σωστά. Συγκεκριμένα Μετανάστευση και χερσαία μεταφορά. Προσπαθώ πάντα ξανά.

-=-=-=-==-=-=-=-=

Η διαδικτυακή αναφορά Shaugan P-90 Day δεν λειτούργησε ποτέ για μένα… Η προσπάθεια κράτησης για άδεια μέσω DLT δεν λειτουργεί… Κατάργηση της δυνατότητας μετάφρασης στο Facebook για ταϊλανδέζικο κείμενο….

-=-=-=-=-=-=-=-=-

JW-Είχα πολλά προβλήματα με την πληρωμή του λογαριασμού του νερού μου πρόσφατα και ένα συνεχές δράμα με τη χρήση του κωδικού ή του αριθμού QR. Εδώ είναι μια περιγραφή του προβλήματος μου:

1. Πριν από δύο μήνες θυμάμαι αόριστα ότι πήγα στο 711 κοντά στο σπίτι μου και πλήρωσα 267 μπατ σε έναν λογαριασμό με μια αριστερή στήλη που είχε αριθμούς όπως 2t7 που αθροιστικά ξεπερνούσαν τα 1,000. Δυστυχώς δεν πήρα απόδειξη αλλά νομίζω ότι πλήρωσα την κυρία στο 711.
2. Επιστρέφω στο Bkk και βρίσκω έναν παρόμοιο λογαριασμό και πριν από μερικές εβδομάδες προσπαθώ να τον πληρώσω σε τρία διαφορετικά 711 και online. Μου λένε ότι πρέπει να πάω σε ειδικό γραφείο για να πληρώσω. Προσπαθώ ξανά να πληρώσω online και δεν μπορώ.
3. Χθες προσπάθησα να καλέσω τον αριθμό τους και ο εκπρόσωπος με κατευθύνει σε έναν ιστότοπο που δεν μου επιτρέπει να εγγραφώ επειδή δεν έχω αριθμό ταυτότητας Ταϊλάνδης, οπότε δοκιμάζω τον αριθμό του διαβατηρίου μου και τον αριθμό της άδειας οδήγησης της Ταϊλάνδης που μόλις έληξε το Μάιος και πρέπει να ανανεωθεί (άκουσα ότι δεν χρειάζεται να πάω στο γραφείο στην Πατάγια, αλλά μπορώ να το κάνω διαδικτυακά).
4. Τηλεφωνώ και της λέω ότι δεν μπορώ να εγγραφώ λόγω του προβλήματος του αριθμού ταυτότητας. Λέει ότι θα μου στείλει έναν γραμμωτό κώδικα για σάρωση και το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έρχεται, αλλά όταν το σαρώνω, το ποσό που χρειάζομαι πηγαίνει αυτόματα στην εφαρμογή Kplus Bank που χρησιμοποιώ, κάτι που με κάνει να σκεφτώ διαφθορά ή απάτη. Της τηλεφωνώ πίσω και μου ζητάει συγγνώμη και λέει ότι θα με καλέσει σήμερα κάποιος από ένα γραφείο πιο κοντά στο σπίτι μου.
5. Είχα μια κλήση περίπου στη 1:00 μ.μ. και την έχασα και όταν κάλεσα αυτόν τον αριθμό πίσω (ίσως όχι η Water Co.) καμία απάντηση. Α, ξέχασα να σας πω ότι μου λένε επίσης ότι πρέπει να πληρώσω πάνω από 1,000 ως πρόστιμο καθυστέρησης και να έρθω στο γραφείο τους. Τους λέω ότι η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης μου είπε να μείνω σπίτι ειδικά επειδή είμαι σε επικίνδυνη ηλικία Covid19. Σχεδόν την κάνω να δεχτεί την πιστωτική μου κάρτα μέσω τηλεφώνου ως πληρωμή, αλλά μετά μου λέει όχι και κάποιος άλλος θα με καλέσει αύριο.
Σε αυτό το σημείο, θέλω απλώς να τελειώσω μαζί τους και αν με αφήσουν να πληρώσω με kplus θα το κάνω. ακόμη και να πληρώσει το πρόστιμο. Καθώς δεν μπορούμε να ζήσουμε περισσότερες από τρεις ημέρες χωρίς νερό, αυτή η υπηρεσία παίζει με τις ζωές των ανθρώπων έχοντας απαρχαιωμένες πολιτικές πληρωμών που στην πραγματικότητα επιβραδύνουν την είσπραξη καθυστερημένων κεφαλαίων αντί να τα μαζεύουν γρήγορα.
-=-=-=–=-=-==-
Το Duncan EI δεν μπόρεσε ποτέ, ποτέ, να κάνει το check-in των 90 ημερών να λειτουργήσει σωστά. Μάλλον πρόκειται για τεχνικό ζήτημα, αλλά ακόμα…
-=-=-=-=-==
Mikey I-Morprom. Πραγματικά? Θα το χρησιμοποιήσουμε για αλλοδαπούς για την «πράσινη πάσο» τους, αλλά τα περισσότερα πράγματα είναι στα Ταϊλανδέζικα και δεν λειτουργούν;
-=-=-==-=-=
Richard I-Θα ήταν ευκολότερο να απαριθμήσω ποια προβλήματα ΔΕΝ είχα με διαδικτυακές εφαρμογές και πληρωμές.
–=-=-==-=-=-
Σαράι-Οτιδήποτε σχετίζεται με τη Μετανάστευση. Τα παράτησα και απλώς άφησα έναν ατζέντη να το κάνει κάθε φορά τώρα!
Αυτό είναι όλο για αυτήν την εβδομάδα, αυτό κατέληξε να είναι ένα πιο ήσυχο θέμα από πολλά που έχουμε κάνει. Θα έχουμε ένα ολοκαίνουργιο talkback για εσάς αύριο.
Αποστολή
Αξιολόγηση χρήστη
5 (1 ψήφος)
Εγγραφή
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/