Δελτίο τύπου: Η Ινδία δείχνει υπόσχεση ως συνεχιζόμενη σημαντική αγορά επισκεπτών για την Ταϊλάνδη

Ακολουθεί ένα δελτίο τύπου από την Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης. Οι δηλώσεις τους είναι δικές τους.

Μπανγκόκ, 08 Σεπτεμβρίου 2021 – Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) θα ήθελε να αναφέρει ότι η Ταϊλάνδη είναι ένας από τους τρεις κορυφαίους προορισμούς που οι Ινδοί λένε ότι θέλουν να επισκεφτούν στο εξωτερικό, σύμφωνα με έρευνες για τις ταξιδιωτικές ανάγκες της Ινδίας.

Η πιο πρόσφατη έρευνα διεξήχθη από τον Thomas Cook τον Ιούνιο του 2021. σε 4,000 άτομα ανακάλυψαν ότι το 46% από αυτούς ήθελε να ταξιδέψει στο εξωτερικό. Εκτός από την Ταϊλάνδη, οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί που θέλουν να επισκεφθούν είναι το Ντουμπάι/Αμπού Ντάμπι και οι Μαλδίβες. Μια προηγούμενη έρευνα τον Απρίλιο του 2021 από την InterMiles σε 11,500 Ινδούς διαπίστωσε ότι το 65% των ερωτηθέντων σχεδίαζε ένα ταξίδι στο εξωτερικό.

Ο Κυβερνήτης του TAT, κ. Yuthasak Supasorn, είπε «Η Ταϊλάνδη απολάμβανε το καθεστώς ενός πολύ δημοφιλούς προορισμού για τους Ινδούς ταξιδιώτες πριν από την πανδημία και είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι αυτή η έκκληση φαίνεται πιθανό να συνεχιστεί μόλις ανοίξουμε ξανά στην ινδική αγορά. Εν τω μεταξύ, μία από τις προτεραιότητες για το TAT στην Ινδία είναι να διασφαλίσει στους ταξιδιώτες εκεί τα διάφορα μέτρα υγείας και ασφάλειας. όπως τα πρότυπα SHA, που έχουν χρησιμοποιηθεί από την Ταϊλάνδη για όλους τους επισκέπτες».

Κοιτάζοντας το μέλλον, η TAT εργάζεται με δύο πιθανά σενάρια στην εισερχόμενη ινδική αγορά με βάση τη χωρητικότητα θέσεων και τις εκτιμώμενες αφίξεις τουριστών από την 1η Οκτωβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021 (χωρίς καραντίνα).

Το πρώτο από αυτά τα σενάρια προβλέπει την επανέναρξη εμπορικών πτήσεων από τις μεγάλες πόλεις Νέο Δελχί, Βομβάη, Καλκούτα, Τσενάι, Χαϊντεραμπάντ και Μπανγκαλόρ, με αποτέλεσμα 24,500 Ινδοί να επισκεφθούν την Ταϊλάνδη κατά τη διάρκεια της περιόδου των 14 εβδομάδων και να δημιουργήσουν εισόδημα 1.09 δισεκατομμυρίων μπατ. .

Το δεύτερο σενάριο προβλέπει εβδομαδιαίες πτήσεις τσάρτερ προς την Ταϊλάνδη από το Νέο Δελχί και τη Βομβάη αντί για εμπορικές πτήσεις, με αποτέλεσμα 4,200 Ινδοί να επισκέπτονται και να δημιουργούν εισόδημα 187.7 εκατομμυρίων μπατ.

Η εκτίμηση εσόδων βασίζεται σε αρχεία του 2019 που οι Ινδοί ταξιδιώτες πέρασαν κατά μέσο όρο 7 ημέρες σε διακοπές με έξοδα ταξιδιού 44,688 μπατ ανά άτομο.

Απαίτηση Pent-up

Εν τω μεταξύ, η πιο πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από τα Γραφεία της TAT στη Βομβάη και στο Νέο Δελχί σε 300 ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλη την Ινδία διαπίστωσε ότι το 94% επιβεβαίωσε τη μειωμένη ζήτηση από Ινδούς ταξιδιώτες στην Ταϊλάνδη μόλις ανοίξει ξανά η χώρα στον τουρισμό. Περίπου το 80% είπε ότι οι Ινδοί ταξιδιώτες πέρασαν κατά μέσο όρο 7 ημέρες σε διακοπές και έθεσαν προτεραιότητες στην ασφάλεια και την υγεία (33%), τις τουριστικές δραστηριότητες (25%) και τις υπόλοιπες σε ελκυστικές τιμές.

Ωστόσο, τα τρέχοντα πιλοτικά προγράμματα επαναλειτουργίας. όπως το Phuket Sandbox και το Samui Plus, αναφέρθηκαν ως μη ελκυστικά για τους Ινδούς ταξιδιώτες, εν μέρει λόγω της σύντομης περιόδου διακοπών τους (7 ημέρες).

Προοπτικές αγοράς για το 2022

Ανάλογα με το αν η Ταϊλάνδη θα ανοίξει ξανά στους Ινδούς ταξιδιώτες το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, τα Γραφεία της TAT στη Βομβάη και στο Νέο Δελχί συνεχίζουν να δίνουν έμφαση στους πρώτους μετακομιστές, συμπεριλαμβανομένων του γκολφ, των γάμων και των millennials.

Το Πουκέτ παραμένει ο κορυφαίος προορισμός για ινδικούς γάμους, ακολουθούμενο από το Hua Hin, το Rayong και το Samui. Ένας ινδικός γάμος, γνωστός για την υπερβολή τους, κόστιζε κατά μέσο όρο 5-6 εκατομμύρια μπατ με 200-300 συμμετέχοντες.

Επισκόπηση της ινδικής αγοράς πριν από την πανδημία

Όλα τα τμήματα

Το 2019, συνολικά 1,961,069 Ινδοί ταξίδεψαν στην Ταϊλάνδη, δημιουργώντας εισόδημα από τον τουρισμό λίγο πάνω από 80 εκατομμύρια μπατ. Όσον αφορά τις αφίξεις, αυτό αντιπροσώπευε αύξηση 25.48% και αύξηση εισοδήματος 19.96%. Αυτή τη στιγμή, υπήρχαν πάνω από 300 εβδομαδιαίες πτήσεις προς την Ταϊλάνδη από την Ινδία, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες GoAir και IndiGo άνοιξαν επίσης απευθείας συνδέσεις με το Πουκέτ, με αποτέλεσμα περισσότεροι Ινδοί τουρίστες να επισκέπτονται εκεί.

Τα αποτελέσματα από έρευνα της TAT στην ινδική αγορά για το 2019 έδειξαν ότι το 94% των ταξιδιωτικών πρακτόρων προέβλεψε ζήτηση για ταξίδια στην Ταϊλάνδη. Οι ομάδες με συνοδεία αποτελούν τον μεγαλύτερο τύπο ταξιδιωτών που θα επισκέπτονταν την Ταϊλάνδη το 2021/2022 με ποσοστό 35%, ακολουθούμενες από μικρές ομάδες με 30%, ζευγάρια και νεόνυμφους με 20% και οικογένειες με παιδιά στο 15%.

Η μέση διάρκεια παραμονής ήταν μικρότερη από 7 ημέρες (80% των ερωτηθέντων στην έρευνα), μεταξύ 7 και 14 ημερών (15%) και 30 ημερών ή περισσότερο (5%). Οι παράγοντες που ελήφθησαν υπόψη στο ταξίδι στην Ταϊλάνδη ήταν η υγεία, η υγιεινή και η ασφάλεια (33% των ερωτηθέντων), η συνδεσιμότητα (25%), η ανταγωνιστική τιμολόγηση (17%) και άλλοι (25%).

Από την έρευνα, όσον αφορά την εξέταση των τμημάτων της αγοράς που πρέπει να προωθηθούν, αφαιρέθηκε ότι αυτό θα πρέπει να είναι μεσαίας αγοράς στο 34%, πολυτελείας στο 27%, προϋπολογισμού στο 24% και σε όλα τα τμήματα στο 15%.

Τμήμα της αγοράς γάμου

Μια άλλη έρευνα TAT διεξήχθη στην ινδική αγορά γάμου σε κορυφαίους διοργανωτές γάμου προορισμών από τη Βομβάη, το Δελχί, το Μπανγκαλόρ, το Σουράτ, το Αχμενταμπάντ, την Τζαϊπούρ, την Καλκούτα, τη Βαντοντάρα, τη Γκόα και το Τσενάι. Έδειξε ότι το Πουκέτ και το Κράμπι ήταν οι προορισμοί που προτιμήθηκαν περισσότερο για γάμο (σε ποσοστό 72.41%) και ακολουθούν οι Χούα Χιν και Ραγιόνγκ (65.52%), Σαμούι (43.1%), Μπανγκόκ (25.86%), Πατάγια (22.41%), και άλλοι (5.17%).

Η χρονική περίοδος που εξετάστηκε περισσότερο για έναν γάμο στην Ταϊλάνδη ήταν ο Ιανουάριος-Ιούνιος 2022 και ο Ιούλιος-Δεκέμβριος 2022 (και οι δύο σε ποσοστό 55.17%), ακολουθούμενοι από τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2021, (34.48%) και τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο 2021 (8.62%).

Όσον αφορά το μέγεθος του γάμου και τις σχετικές απαιτήσεις δωματίου, η μεγαλύτερη μερίδα ήταν για 50-100 δωμάτια (σε 51.72%), ακολουθούμενη από 101-150 δωμάτια (43.1%), πάνω από 150 δωμάτια (15.52%) και λιγότερα από 50 δωμάτια (6.9%).

Η διάρκεια διαμονής ήταν 57% για 3 ημέρες/2 διανυκτερεύσεις, 40% για 4 ημέρες/3 διανυκτερεύσεις και 3% για περισσότερες από 4 ημέρες (για πάνω από 50 επισκέπτες).

Αποστολή
Αξιολόγηση χρήστη
4 (1 ψήφος)
Εγγραφή
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/