Αποτελέσματα αναγνώστη Talkback: Ποιος κίνδυνος/περιοχή κυκλοφορίας πρέπει να επιδιορθωθεί ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στην περιοχή Pattaya/Jomtien;

Γυναίκα τραυματίστηκε σε ατύχημα σε σχολείο στη Σρι Ράτσα, Ταϊλάνδη

Ακολουθεί η αποκλειστική εβδομαδιαία μας εκπομπή στην οποία θέτουμε στους αναγνώστες μας μια επίκαιρη ερώτηση ειδήσεων και, στη συνέχεια, σας δίνουμε μια εβδομάδα για να την απαντήσετε στα διάφορα κανάλια μας, συγκεντρώνοντας μια ποικιλία απαντήσεων και απόψεων για να παρουσιάσετε.

Την περασμένη εβδομάδα, σας ζητήσαμε τα εξής:

Αναγνώστης Talkback: Ποιος κίνδυνος/περιοχή κυκλοφορίας πρέπει να επιδιορθωθεί ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στην περιοχή Pattaya/Jomtien;

Εδώ είναι τι είχατε να πείτε εσείς, οι αναγνώστες μας, καθώς οι συντάκτες μας επέλεξαν μερικές από τις πιο διαφορετικές απαντήσεις για να τονίσουν διαφορετικές απόψεις. Οι περισσότεροι από τους αναγνώστες μας κατηγόρησαν τα ζητήματα στους οδηγούς συνολικά και όχι σε συγκεκριμένες περιοχές ή συνθήκες του δρόμου.

Κι αυτό παρά το ότι είπαμε την περασμένη εβδομάδα: Βλέπουμε ατυχήματα σχεδόν σε καθημερινή βάση στο Chonburi δυστυχώς και αν και οι κακές οδηγικές δεξιότητες και η υπερβολική ταχύτητα είναι συχνά ένας λόγος Υπάρχουν επίσης νόμιμοι τομείς που είναι συχνά επικίνδυνοι ή χρειάζονται περισσότερη δουλειά. Καλύψαμε ένα από αυτά σε μια ιστορία που σχετίζεται με την κυκλοφορία νωρίτερα σήμερα που μπορείτε να διαβάσετε εδώ ως παράδειγμα. Κατά τη γνώμη σας, ποια περιοχή χρειάζεται δουλειά σε τοπικό επίπεδο; Αυτό μπορεί να είναι πολλά πράγματα όπως: -Χρειάζεται πολύ φανάρι/σημείο στάσης -Περιοχή που χρειάζεται να διορθωθούν λακκούβες και καταβόθρες στο δρόμο -Περιοχή που χρειάζεται κλάδεμα δέντρων, θάμνων κ.λπ. - Αναστροφές που πρέπει να ανοίξουν/ή να κλείσουν -Χώρος οικοδομικών εργασιών που δεν είναι καλά φωτισμένος ή δεν έχει υπογραφεί σωστά; -Καμπύλες που χρειάζονται περισσότερη σήμανση, προφυλακτήρες ή άλλα προληπτικά μέτρα.

Τέλος πάντων, τα αποτελέσματα είναι παρακάτω…

Θέλετε ακόμα να χτυπήσετε; Να πώς:

Ενημερώστε μας στα σχόλια, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στείλτε μας email στο Pattayanewseditor@gmail.com. Λάβετε υπόψη ότι όλα τα σχόλια παρακάτω είναι αυτά του αναγνώστη και ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν αυτά της The Pattaya News Company Limited.

-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=-=

William M-Στάση..Στάση..Στάση. Πρέπει να ξεκινήσει από την κορυφή. Όλα τα μέχρι στιγμής σχόλια σχετικά με τους δρόμους, τα φώτα και ούτω καθεξής δεν μπορούν και δεν θα διορθώσουν τις βασικές αρχές της οδήγησης. Πολλοί οδηγοί δεν έχουν χρήματα για πρόστιμα, αλλά αυτό δεν πρέπει να αποτρέψει την αστυνομία από τις ευθύνες της. Δεν μπορώ να σας πω ποια είναι η προτεραιότητα, αλλά η εκπαίδευση βρίσκεται ακριβώς στην κορυφή. Η αστυνομία θα μπορούσε να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει τα σημεία ελέγχου με τους τοπικούς αστυνομικούς και να τα αλλάξει σε «Επιθεωρήσεις Ασφαλείας» για να ελέγξει τον εξοπλισμό καθώς και τα έγγραφα. Όποιος βρεθεί να οδηγεί ανήλικος θα κρατηθεί και θα παραδοθεί στους γονείς ή τον κηδεμόνα. Ο τοπικός αστυνομικός της γειτονιάς μπορεί να αρχίσει να κερδίζει τον σεβασμό του κοινού. Χωρίς φώτα, χωρίς αυτοκίνητο ή ποδήλατο, χωρίς κράνος, χωρίς ποδήλατο, χωρίς δίπλωμα, χωρίς τροχούς.

-=-=-==-=-

Ο Stephen S-One θα μπορούσε να γράψει μια διατριβή για το θέμα ως σύνολο. όπου η ικανότητα οδήγησης, η επιβολή και ο σχεδιασμός/συντήρηση του οδικού συστήματος είναι οι κύριοι παράγοντες. Όσον αφορά τους κινδύνους στην περιοχή της Pattaya: Η Railway Rd θα πρέπει να έχει φώτα στάσης στις διασταυρώσεις. Όλοι οι άλλοι κόμβοι θα πρέπει να έχουν πινακίδες στάσης. Τα φώτα στο δρόμο πρέπει να λειτουργούν και όλοι οι κόμβοι αναστροφής (χωρίς φωτεινούς σηματοδότες) στην οδό Sukhumvit θα πρέπει να είναι αποκλεισμένοι.

-=-=-=-=-=-=-=-

Stan L-Όλα τα παραπάνω θα κάνουν τους δρόμους ένα ασφαλέστερο και πιο φιλικό προς τον οδηγό μέρος. Μέχρι να εφαρμοστεί ο νόμος, παιδιά σχολικής ηλικίας με σκούτερ 2 3 και 4 επάνω δεν υπάρχουν κράνη, αν και αυτός ο κανόνας φαίνεται να αγνοείται από πάρα πολλούς. Το δίπλωμα οδήγησης δίνεται, δεν δίνεται σε όσους έχουν κάνει μαθήματα και έχουν υποβληθεί σε αυστηρό τεστ. Μέχρι να συμβεί αυτό κανένας δρόμος, ανεξάρτητα από το πόσα φανάρια θα είναι ασφαλής.
Υ.Γ. Πού είναι οι γονείς αυτών των μοτοσικλετών χωρίς άδεια καβαλάρηδες, πού είναι η αστυνομία η παρουσία τους έξω από τα σχολεία θα ήταν μια αρχή.

-=-=-=—=-=-=-

Chris C-Χρήση τηλεφώνου και/ποτό κατά την οδήγηση

=-=-=-==-=-=-=-

Η Thomas L-Εφαρμογή των κρανών σύγκρουσης θα σώσει πολλές ζωές
Και αυστηρότερες εξετάσεις οδήγησης

=-=-=-=-=-=-=-=-

Lindsay C-Hi. Ευχαριστώ για την ευκαιρία.

Το Khao Noi με τον απαράμιλλο αριθμό σχαρών του… που απλώς βουλώνουν με χαρτί με δυνατή βροχή, πρέπει να είναι μάλλον η χειρότερη δικαιολογία για έναν δρόμο που έχω δει μέχρι σήμερα σε αυτόν τον πλανήτη.
Μαζί με τα ανυπόφορα σύνολα σχάρας, το συνονθύλευμα πίσσας και τις τεράστιες αυλακώσεις σε ολόκληρη την... ασύλληπτη ποσότητα μοτοσικλετών βροντούν ανελέητα με ανοιχτές εξατμίσεις που φλέγονται ασύστολα χωρίς κράνη και με ταχύτητες που δεν συνάδουν με τους κανονισμούς που ορίζονται στην περιοχή.
Στο μείγμα προστίθεται ο αριθμός των ανήλικων, σαφώς χωρίς άδεια αναβατών μοτοσικλετών, μερικές φορές πάνω από τρεις, που ολοκληρώνουν τη συνταγή της καταστροφής, που αποτελούν αναπόσπαστο συστατικό στην προαναφερθείσα κορύφωση των κινδύνων που σχετίζονται με τον «δρόμο» που είναι το Khao Noi.
–=-=-=-==-=-=-=-
Φιλ Ι-
Ουάου, πραγματικά έχετε ρυθμιστεί.
Ο κίνδυνος κυκλοφορίας είναι οι Ταϊλανδοί οδηγοί και χρησιμοποιώ τον όρο οδηγοί πολύ χαλαρά.
Πόσα επίθετα μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Άχρηστος, Ανίκανος, Ηλίθιος, Άπειρος, Ανεγκέφαλος, Μυωπικός, Άστοχος, και η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται…….
-=-=-==-=-=-=-=-==-
Brian H-
Οι οδηγοί πρέπει να μάθουν πώς να οδηγούν σωστά ένα αυτοκίνητο και να επιβραδύνουν το "Speed ​​Kills"
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Τζέιμς Μ-
Αυτή η στροφή στο Soi Buakhaow μου κάνει πάντα το κεφάλι μου όταν περπατάω
-=-=-=-=-=-=-=-=-
David S-
Αυτές οι λευκές λωρίδες βαφής. Παρατήρησα μια τεράστια αύξηση στα ποδήλατα χωρίς πίσω φώτα, πιθανώς λόγω των λωρίδων. Ως ποδηλάτης, είναι οριακά επικίνδυνοι. Σε όλο το μήκος του δρόμου Pratumnak, ακόμη και για τη μικρότερη διασταύρωση τα έχουν, μετά κανένας στον κύριο (αστυνομικό κόμβο).
-=-=-=-=-=-==-=-=-=
Τομ Σ-
Τα σκυλιά σόι, και αυτά τα κινούμενα δέντρα και οι θέσεις που οι Ταϊλανδοί οδηγοί δεν φαίνεται να μπορούν να αποφύγουν
–=-=-=-=-=-=–==-=-=-
Στιούαρτ Μ-
Πολλές από τις χειρότερες ταϊλανδέζικες οδήγηση, όπως πολλές από τις χειρότερες πτυχές της συμπεριφοράς της Ταϊλάνδης, είναι «πρόσωπο». δηλ. πρέπει να πάω πρώτος, πρέπει να τραβήξω μπροστά σου, πρέπει να δείξω πόσο σημαντικός είμαι, πρέπει να προσπεράσω, όσο επικίνδυνος και ανούσιος κι αν είναι. Είμαι τόσο σημαντικός, οι κανόνες δεν ισχύουν για μένα. Αυτές οι στάσεις είναι συχνά θανατηφόρες, καθώς και αδυναμία πρόβλεψης, αντίληψης του κινδύνου ή κατάλληλης δράσης όταν εμφανίζεται.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=–
Αυτά είναι όλα για αυτήν την εβδομάδα. Θα έχουμε νέο talkback στις αρχές αυτής της εβδομάδας, μείνετε συντονισμένοι! Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη και το αναγνωστικό κοινό σας!
Αποστολή
Αξιολόγηση χρήστη
5 (2 ψήφους)
Εγγραφή
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/