Ακολουθεί ένα δελτίο τύπου από την Thai Vietjet.
Μπανγκόκ, 9 Απριλίου 2021 – Λόγω της κλιμάκωσης του COVID-19 στην Ταϊλάνδη, η αεροπορική εταιρεία ανακοινώνει την πολιτική της να υποστηρίζει τους επιβάτες που διαθέτουν εισιτήρια Thai Vietjet σε όλα τα δρομολόγια εσωτερικού.
Για επιβάτες που έκαναν κράτηση εισιτηρίων και πραγματοποίησαν πληρωμές πριν από τις δέκα Απριλίου 2021 με ημερομηνίες ταξιδιού μεταξύ 12 και 30 Απριλίου 2021, μπορούν να επιλέξουν 1 από τις επιλογές υποστήριξης ως εξής:
1. Μία φορά αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδιού δωρεάν. Η νέα ημερομηνία ταξιδιού πρέπει να είναι έως τις 31 Ιουλίου 2021 και να εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα της πτήσης. Η αλλαγή δρομολόγησης δεν ισχύει.
2. Τήρηση της αξίας του εισιτηρίου ως πιστωτικό κουπόνι, το οποίο ισχύει έως 31 Ιουλίου 2021.
Οι επιβάτες που έχουν ημερομηνίες ταξιδιού εμπίπτουν στην προαναφερόμενη περίοδο και επιθυμούν να επικοινωνήσουν με την αεροπορική εταιρεία για υποστήριξη σχετικά με αλλαγή πτήσης ή πίστωση με κουπόνι (τουλάχιστον 72 ώρες πριν από την αρχική ώρα αναχώρησης), επιλέξτε 1 από τις παρακάτω επιλογές:
1. Με ηλεκτρονική φόρμα: https://bit.ly/2L6Yv4z (Προτεινόμενο κανάλι)
2. Με γραμμή: @Thaivietjet
3. Μέσω email: vz.support@vietjetair.com
4. Με Ζωντανή Συνομιλία στο https://skyfun.vietjetair.com/
Η Thai Vietjet δεσμεύεται να παρέχει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας στους επιβάτες της. Η αεροπορική εταιρεία εκτελεί αυστηρά καθημερινά απολύμανση αεροσκαφών σε όλο τον στόλο της, σύμφωνα με το Υπουργείο Δημόσιας Υγείας της Ταϊλάνδης, καθώς και καθαρισμό και απολύμανση στους χώρους της εταιρείας της για να μειώσει τον πιθανό κίνδυνο για το προσωπικό για να διασφαλίσει την ευημερία των επιβατών.