Η τελική δημόσια ακρόαση θα πραγματοποιηθεί αύριο για το έργο Pattaya Monorail

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ταϊλάνδη Υποδομή

Πατάγια-

Η τελική δημόσια ακρόαση σε μια σειρά συναντήσεων που διαρκεί σχεδόν ένα χρόνο θα διεξαχθεί αύριο για την προτεινόμενη «Πράσινη Διαδρομή» του μονοσιδηρόδρομου Pattaya (Σταθμός Monorail – Pattaya Second Road – Bali Hai Pier).

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ταϊλάνδη Υποδομή

Η τελική δημόσια ακρόαση έχει προγραμματιστεί αύριο στο Συνεδριακό Κέντρο Μαχατάι από τις 8:30 π.μ. έως το μεσημέρι. Μετά από αυτή τη συνάντηση πρόκειται να προγραμματιστεί η κατασκευή και το έργο να περάσει από τις συναντήσεις στην ανάπτυξη τους επόμενους αρκετούς μήνες.

Το σχέδιο monorail αποτελείται συνολικά από τέσσερις κύριες γραμμές και 22 μικρότερες γραμμές τροφοδοσίας για το σύστημα monorail Pattaya. Η πρώτη προτεραιότητα για την κατασκευή θα είναι η πράσινη γραμμή που αντιπροσωπεύει ως επί το πλείστον την Κεντρική Πατάγια.

Οι τέσσερις βασικές γραμμές είναι:

  1. Πράσινη Γραμμή: Ο μονόδρομος σταθμός – Η προβλήτα του Μπαλί Χάι (8.15 χιλιόμετρα)

2.Κίτρινη Γραμμή: Si Racha – Pattaya – U-Tapao

  1. Purple Line: Thap Praya Intersection – Nongprue
  2. Κόκκινη Γραμμή: Κυκλικός κόμβος Loma (Βόρεια Πατάγια) – Διασταύρωση Thap Praya – Jomtien – Eastern National Sport Training Center
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ταϊλάνδη Υποδομή

Η Πράσινη Γραμμή είναι ιδιαίτερη καθώς έχει ως στόχο να κάνει αυτό που οι σχεδιαστές αποκαλούν προτεινόμενη «Πράσινη Ζώνη» και να φέρει τους επιβάτες ανάμεσα σε πολλά κορυφαία αξιοθέατα και μέρη στην περιοχή της Πατάγια, όπως εμπορικά κέντρα, Walking Street, Bali Hai Pier και τουριστικά αξιοθέατα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ταϊλάνδη Υποδομή

Στην πράσινη γραμμή θα υπάρχουν 13 σταθμοί που έχουν προγραμματιστεί να είναι:

  1. Σταθμός Πατάγια
  2. Σταθμός Sukhumvit
  3. Σταθμός τερματικού σταθμού λεωφορείων Pattaya
  4. Pattaya Third Road Station
  5. Σταθμός του Δημαρχείου της Πατάγια
  6. Σταθμός κυκλικού κόμβου Loma
  7. Σταθμός Αλκαζάρ
  8. Κεντρικός Σταθμός Πατάγια
  9. Σταθμός Night Bazaar
  10. Σταθμός Γραφείου Μετανάστευσης Πατάγια
  11. Σταθμός Νότιας Πατάγια
  12. Σταθμός Thap Praya
  13. Σταθμός Bali Hai
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ταϊλάνδη Υποδομή

Η Pattaya News σημειώνει ότι αν και όλα αυτά τα σχέδια προτείνονται, πιθανότατα θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να πραγματοποιηθούν όλες οι γραμμές. Η τρέχουσα προτεραιότητα για την πόλη είναι η Πράσινη Γραμμή.

Η αυριανή συνάντηση είναι ανοιχτή στο κοινό για τη συμβολή και τις προτάσεις του. Σημειώνεται ότι μέλη του συνδέσμου Baht Bus της Pattaya αντιτίθενται σθεναρά στο πρόγραμμα monorail.

Εγγραφείτε
Goongnang Suksawat
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Εξειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση από τα ταϊλανδικά στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ των ρεπόρτερ και των αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.