Γνώμη: Επαναφέρουμε τον τουρισμό της Ταϊλάνδης στα πόδια του με τον David Barrett και τον Andrew J Wood

Ακολουθεί μια γνώμη Q και A με τους Andrew J Wood και David Barrett. Οι απόψεις είναι δικές τους και μπορεί να μην αντικατοπτρίζουν αυτές του The Pattaya News.

ΜΠΑΝΓΚΟΚ: Ο εμπειρογνώμονας του κλάδου και σεβαστός έμπορος David Barrett σε συζήτηση με τον Andrew J Wood σχετικά με την ανάκαμψη από τον αντίκτυπο του κορωνοϊού στην τρομερή ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία της Ταϊλάνδης.


💠Q1. Καθώς η Ταϊλάνδη ξεκινά να βγαίνει από το κλείδωμα ποια πιστεύετε ότι είναι τα πιο σημαντικά σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη για να εξασφαλίσετε την επιτυχία;


DB: Καθώς αρχίζουμε να ανακάμπτουμε, μας παρουσιάζεται η ευκαιρία να επαναφέρουμε το τουριστικό μοντέλο της Ταϊλάνδης και να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον. Η Ταϊλάνδη έχει δημιουργηθεί για μαζικό τουρισμό και αν θέλουμε να δούμε βιώσιμη ανάπτυξη και ανάπτυξη χρειαζόμαστε καλύτερο έλεγχο και διαχείριση των προορισμών και των πόρων.


Πρέπει να στοχεύσουμε αγορές γρήγορης νίκης από αγορές πηγών φυσαλίδων κοντά στο σπίτι ως το πρώτο βήμα. Η εστίαση στους τουρίστες υψηλής απόδοσης είναι ο τρόπος να πάει, σε συνδυασμό με την ανακούφιση του μαζικού τουρισμού, έχοντας παράλληλα υπόψη την ανάγκη για καλύτερη διαχείριση των πόρων του Βασιλείου, προστατεύοντας το περιβάλλον.


💠Q2. Όταν οι άνθρωποι αρχίζουν να σκέφτονται ξανά για ταξίδια, τι πιστεύετε ότι αναζητούν σε έναν κόσμο μετά το Covid-19;


DB: Τα μέτρα βιοασφάλειας θα είναι στην κορυφή της λίστας για τους πρώτους που κινούνται στα διεθνή ταξίδια. Διαβεβαιώσεις ότι λαμβάνεται μέριμνα για την υγεία και την ευημερία τους. Τα μέτρα υγιεινής και υγείας μπορεί να προκαλέσουν λίγη ταλαιπωρία σε σύγκριση με το ταξίδι με ελεύθερο πνεύμα πριν από τον COVID, αλλά τα νέα μέτρα πρέπει να είναι ορατά για να καθησυχάσουν τους ταξιδιώτες, καθώς η ασφάλεια είναι πρωταρχικής σημασίας. Το πρώτο κύμα ταξιδιωτών είναι πολύ πιθανό να κάνει παιδικά βήματα, ταξιδεύοντας σε εθνικό επίπεδο φέτος, πετώντας το επόμενο έτος σε μικρές αποστάσεις εντός 4 ωρών και το longhaul ελπίζουμε ότι θα ανακάμψει σε όγκο έως το 2022. Εάν έχετε σπάσει ένα πόδι και είστε σε αποκατάσταση, δεν μπαίνεις σε μαραθώνιο. Η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία έχει σπάσει και βρίσκεται τώρα σε ανάκαμψη, πρέπει πρώτα να κάνουμε μικρά βήματα κοντά στο σπίτι.


💠Q3. Σε πρόσφατη δημοσκόπηση, το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία στην Ταϊλάνδη δεν μπορεί να ευδοκιμήσει μόνο με εγχώριο τουρισμό. Συμφωνείς?


DB: Πρέπει να βασιστούμε και να επιβιώσουμε στον εσωτερικό τουρισμό καθώς αυτή είναι η πρώτη αγορά που ταξιδεύει. Ευτυχώς, η Βασιλική Κυβέρνηση της Ταϊλάνδης βλέπει επίσης τον εγχώριο τομέα ως το κλειδί για την εκκίνηση της τουριστικής οικονομίας και το πακέτο τόνωσης των 22.4 δισεκατομμυρίων μπατ με επιδοτήσεις και κίνητρα για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού είναι ένας δρόμος. Ο τουρισμός θα συνεχίσει να είναι ο μοχλός ανάπτυξης για την οικονομία της Ταϊλάνδης. Ιστορικά, οι διεθνείς επισκέπτες έχουν προωθήσει τη βιομηχανία, αλλά η επιθυμία των Ταϊλανδών να ταξιδέψουν στην Ταϊλάνδη είναι αυτή που είδε την εγχώρια τουριστική αγορά να μεγαλώνει. Αν ρίξετε μια ματιά σε ένα από τα εξειδικευμένα τμήματα - τον οικολογικό τουρισμό, πάνω από το 60% των μικρών φορέων οικολογικού τουρισμού στην Ταϊλάνδη έχουν ιστοτόπους και προωθητικές εγγυήσεις μόνο στην Ταϊλάνδη. Αυτό λέει κάτι για την επιτυχία του παρελθόντος και την ώθηση για την αποκατάσταση του εγχώριου τουρισμού ως το πρώτο τμήμα της κίνησης. Παραμελήστε τον εσωτερικό τουρισμό σε κίνδυνο.


💠Q4. Το όνομά σας συνδέεται συχνά με τη βιομηχανία MICE. Με νέες κατευθυντήριες γραμμές κοινωνικής απόστασης για τις συναντήσεις στην Ταϊλάνδη πιστεύετε ότι η βιομηχανία μπορεί να ανακάμψει στην Ταϊλάνδη;


DB: Οι MICE θα επιστρέψουν. Ωστόσο, εάν κόψετε όλη τη θετική περιστροφή, η πραγματικότητα είναι ότι το διεθνές MICE, το οποίο παραδοσιακά είχε υψηλότερη απόδοση, θα χρειαστεί πολύ περισσότερο χρόνο για να ανακάμψει. Ας ελπίσουμε ότι το shorthaul MICE με τη Σιγκαπούρη ως τον περιφερειακό εταιρικό κόμβο, που τροφοδοτεί συναντήσεις στην Ταϊλάνδη, θα επιστρέψει μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2021. Οι αγορές Longhaul, όπως η Ευρώπη και τα υψηλά κίνητρα από τις ΗΠΑ, που αρχίσαμε να βλέπουμε ανάπτυξη πριν από την COVID, κέρδισαν Δεν θα επιστρέψουμε μαζικά μέχρι το δεύτερο μισό του 2022. Είναι ένα παιχνίδι αναμονής. Η πρόκληση είναι για τους DMC που έχουν επενδύσει τα μελλοντικά τους συμβόλαια σε αυτές τις αγορές μεγάλων αποστάσεων. Έχουν αρκετά βαθιές τσέπες για να οδηγήσουν σε αυτό το παιχνίδι αναμονής; Πολλά από τα μικρά DMC έχουν στραφεί στο λιανικό εμπόριο για να τα ξεπεράσουν, αλλά τονίζουν για το χρονοδιάγραμμα για την επιστροφή της επιχείρησής τους. Όσον αφορά την ασφαλή απόσταση σε επαγγελματικές εκδηλώσεις, ο κλάδος θα προσαρμοστεί και καθώς η εμπιστοσύνη στα διεθνή ταξίδια συνεχίζει, είμαι Σίγουρα κάποιες από τις αυστηρές οδηγίες υγιεινής και υγείας θα χαλαρώσουν. Η επιθυμία να ταξιδέψουμε και να γνωρίσουμε ανθρώπους είναι στο DNA μας και είμαι βέβαιος ότι το MICE θα επιστρέψει στα προ-COVID επίπεδα, αλλά μπορεί να χρειαστούν 3 έως 5 χρόνια.


💠Q5. Ο ταϊλανδός πρωθυπουργός επιθυμεί να συνεργαστεί με ειδικούς του κλάδου. Τι συμβουλή ταξιδιού και τουρισμού θα του δώσατε;


DB: Παρακαλούμε να καθιερωθεί συνεργασία μεταξύ του Υπουργείου Εσωτερικών που εκδίδει άδειες ξενοδοχείων και του Υπουργείου Τουρισμού & Αθλητισμού. Τα δύο υπουργεία πρέπει να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν για τον έλεγχο της τουριστικής ανάπτυξης της Ταϊλάνδης. Και ιδανικά βάλτε και το Υπουργείο Φυσικών Πόρων & Περιβάλλοντος στη συζήτηση. Χρειαζόμαστε καλύτερο έλεγχο και σχεδιασμό των τουριστικών πόρων.


💠Q6. Υπάρχουν πολλές συζητήσεις για την επαναφορά του κλάδου. Τι πιστεύετε ότι πρέπει να είναι οι προτεραιότητές μας;


DB: Για επαναφορά του κλάδου (1) Εισαγάγετε προσεκτικά διμερείς κυβερνητικές συμφωνίες για τα ταξίδια, ώστε να μπορέσουμε να ανοίξουμε βασικές αγορές πηγών, με την κατάργηση των περιορισμών εισόδου. (2) Ένα μακροπρόθεσμο γενικό σχέδιο για τον τουρισμό της Ταϊλάνδης που είναι βιώσιμο για το περιβάλλον και τα ενδιαφερόμενα μέρη Ένα σχέδιο που συναινούν όλοι, ακόμα κι αν υπάρχουν έλεγχοι που ενδέχεται να επηρεάσουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. (3) Συνέχιση του σπουδαίου έργου της Αρχής Τουρισμού της Ταϊλάνδης για την προώθηση της Ταϊλάνδης ως το κόσμημα στην Ασία. Και, παρακαλώ, μπορούμε να έχουμε μια νέα καμπάνια και να ρίξουμε το "Amazing" που ολοκληρώθηκε.


Σχετικά με τον David Barrett

Ο David έφτασε για πρώτη φορά στην Ταϊλάνδη το 1988 έχοντας μια επιτυχημένη καριέρα στην ασφαλιστική αγορά Lloyds of London. Έκανε ένα ταξίδι που άλλαξε τη ζωή του στην Ασία, πριν φτάσει τα 30, που τον οδήγησε στην Ταϊλάνδη. Ο Ντέιβιντ Μπάρετ είναι παθιασμένος με τα ταξίδια στην Ταϊλάνδη και το περιβάλλον. Ο Ντέιβιντ κατείχε θέσεις στην τουριστική βιομηχανία της Ταϊλάνδης ως επικεφαλής της Prestige Travel Consultants στις αρχές της δεκαετίας του '1999 εκπροσωπώντας την Cunard, τη Forte Hotels, την Reed Travel και συνεργάζεται με τη Βρετανική Τουριστική Αρχή. Στη συνέχεια ήταν επικεφαλής του διεθνούς μάρκετινγκ και των πωλήσεων της Siam Express. Το 13 ο David εντάχθηκε στην Diethelm Travel Group, συλλαμβάνοντας και επικεφαλής της Diethelm Events για XNUMX χρόνια. Στη συνέχεια πήδηξε στον φράχτη και εργάστηκε για την ONYX Hospitality ως Executive Director Events για τις δύο εμβληματικές ιδιοκτησίες Amari στην Ταϊλάνδη – Amari Watergate και Amari Pattaya. Μετά από πέντε χρόνια με την Amari, ο David βγήκε μόνος του με την DBC Asia, συνεργαζόμενος με ξενοδοχεία για να αυξήσει τις πωλήσεις MICE τους. Ο David εργάζεται επί του παρόντος με την The Slate στο Πουκέτ, τα ξενοδοχεία King Power, το HLA Lifestyle Wellness Center στη Γιανγκόν και ένα χαρτοφυλάκιο πελατών στην Ευρώπη. Ο David ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου και συμπρόεδρος της επιτροπής μάρκετινγκ στο TICA για πολλά χρόνια, επικεφαλής της Βόρειας Πατάγια Η Alliance, ιδρυτικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της TIWA (Thai Indian Weddings Association), πρώην μέλος του SITE, και επί του παρόντος είναι επικεφαλής της ομάδας εργασίας MICE και Indian Weddings στην Ένωση Ξενοδοχείων του Πουκέτ.

Εγγραφείτε
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/