Νότια Κορέα-
Η AirAsia X ακύρωσε όλες τις πτήσεις προς τη Νότια Κορέα από τις 6 έως τις 27 Μαρτίου λόγω της επιδημίας του ιού Covid-19.
Η αεροπορική εταιρεία έχει προσφέρει τρεις επιλογές για τους επιβάτες που επηρεάζονται από αυτήν την ακύρωση:
➤ Οι επιβάτες μπορούν να αναβάλουν την ημερομηνία ταξιδιού στο ίδιο δρομολόγιο για μία φορά εντός 30 ημερών από το αρχικό πρόγραμμα χωρίς επιπλέον κόστος. Ωστόσο, θα εξαρτηθεί από τη διαθεσιμότητα θέσεων στην πτήση και τις συνθήκες που καθορίζονται.
➤ Οι επιβάτες μπορούν να διατηρήσουν τους πόντους τους στον λογαριασμό επιβράβευσης πόντων AirAsia BIG για μελλοντικά ταξίδια, τα οποία πρέπει να κάνουν κράτηση εντός 90 ημερολογιακών ημερών από το αρχικό πρόγραμμα. Ωστόσο, οι επιβάτες μπορούν να προγραμματίσουν τη νέα ημερομηνία ταξιδιού μετά την ημερομηνία λήξης, εάν το πρόγραμμα πτήσεων εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο.
➤ Οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν πλήρη επιστροφή χρημάτων για όλες τις πτήσεις από και προς τη Νότια Κορέα.
Η αεροπορική εταιρεία θα ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους επιβάτες για την ακύρωση μέσω email ή SMS.
Εν τω μεταξύ, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν προσφορές μέσω του Ava Live Chat στο support.airasia.com. Σε περίπτωση κράτησης μέσω αντιπροσώπου ή διαδικτυακού ταξιδιωτικού πράκτορα, οι επιβάτες πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πράκτορα με τον οποίο είχαν κάνει κράτηση. Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία θα παρακολουθεί στενά την κατάσταση και θα ενημερώνει περιοδικά τις πληροφορίες.
Οι επιβάτες μπορούν να βρουν τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις μέσω Twitter: @AirAsia_Thai και Facebook: facebook.com/airasia. Μπορούν να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών στο Twitter: @AirAsiaSupport, ενώ μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση της πτήσης μέσω της «Κατάστασης πτήσης» στον ιστότοπο: airasia.com.
πηγή: https://www.nationthailand.com/news/30382635