Η Ταϊλάνδη είναι πλέον ηγέτης παγκοσμίως στους χρήστες mobile banking καθώς συνεχίζεται ο δρόμος Thailand 4.0

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση, η Ταϊλάνδη σημειώθηκε ως ηγέτης παγκοσμίως στους χρήστες mobile banking. Η περιοχή ήταν δεύτερη για την ιδιοκτησία κρυπτονομισμάτων και τρίτη στο εμπόριο κινητής τηλεφωνίας, σύμφωνα με την Παγκόσμια Ψηφιακή Έκθεση 2019. Η έκθεση διεξήχθη από μια μεγάλη πλατφόρμα διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έναν παγκόσμιο οργανισμό.

Η Παγκόσμια Ψηφιακή Έκθεση 2019 διαπίστωσε ότι υπάρχουν 49 εκατομμύρια χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης κινητής τηλεφωνίας στην Ταϊλάνδη, ή 71% διείσδυση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας και 51 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες κοινωνικών μέσων διαδικτύου.

Υπάρχουν 92 εκατομμύρια συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, 133% διείσδυση και 55 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες κινητού Διαδικτύου.

Η έκθεση τοποθετεί την Ταϊλάνδη στην πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη πρόσβασης σε υπηρεσίες διαδικτυακής τραπεζικής, στο 74% του πληθυσμού, ακολουθούμενη από τη Σουηδία (71%) και την Τουρκία (68%). Ο παγκόσμιος μέσος όρος ήταν 41%.

Η Ταϊλάνδη κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 9.9% των χρηστών του Διαδικτύου να κατέχουν κρυπτονομίσματα, πίσω από τη Νότια Αφρική με 10.7%, ενώ η Ινδονησία ήταν τρίτη με 9.5%. Ο παγκόσμιος μέσος όρος ήταν 5.5%.
Όσον αφορά το εμπόριο κινητής τηλεφωνίας, η Ταϊλάνδη κατέλαβε την τρίτη θέση με το 71% των χρηστών του Διαδικτύου να αγοράζουν κάτι διαδικτυακά μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, πίσω μόνο από την Ινδονησία (76%) και την Κίνα (74%). Ο παγκόσμιος μέσος όρος ήταν 55%.

Η Ταϊλάνδη κατέλαβε την πέμπτη θέση στο ηλεκτρονικό εμπόριο με το 80% των χρηστών του Διαδικτύου που αγόρασαν κάτι διαδικτυακά μέσω οποιασδήποτε συσκευής, ακολουθούμενη από την Ινδονησία (86%), την Κίνα (82%), τη Γερμανία (81%), το Ηνωμένο Βασίλειο (81%) και παγκοσμίως ( 75%).

Όσον αφορά τη μέση δαπάνη ηλεκτρονικού εμπορίου ανά χρήστη (ARPU), η Ταϊλάνδη ανέφερε πενιχρά 100 $ ΗΠΑ, σε σύγκριση με έναν παγκόσμιο μέσο όρο 634 $.

Η Ταϊλάνδη κατέλαβε την πέμπτη θέση των χρηστών με κινητό πορτοφόλι, με ποσοστό 41%, μετά τη Νότια Κορέα (55%), τη Δανία (53%), την Κένυα (49%) και την Κίνα (48%). Ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 37%.

Για τον χρόνο που αφιερώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανά ημέρα, η Ταϊλάνδη κατέλαβε την όγδοη θέση με 3.11 ώρες, με τις τρεις πρώτες να είναι οι Φιλιππίνες (4.12), η Βραζιλία (3.34) και η Κολομβία (3.31), ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 2.16 ώρες.

Η Ταϊλάνδη ήταν όγδοη σε διείσδυση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με 74%, πίσω από τα ΗΑΕ (99%), την Ταϊβάν (89%) και τη Νότια Κορέα (85%), ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 45%.

Η παγκόσμια έρευνα με βάση χρήστες ηλικίας 16-64 ετών κατά το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο διαπίστωσε ότι οι πέντε πιο ενεργές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μηνυμάτων για χρήστες του διαδικτύου είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στον κόσμο (93%), ακολουθούμενη από τη μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο στον κόσμο πλατφόρμα (91%).

Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που αφιερώνεται στη χώρα στο διαδίκτυο μέσω οποιασδήποτε συσκευής είναι 9.11 ώρες, με 3.44 ώρες παρακολούθησης τηλεόρασης (μετάδοση, ροή και βίντεο κατ' απαίτηση) και 1.30 ώρες ακρόαση μουσικής ροής.

Τα ευρήματα αυτής της έκθεσης συνάδουν με τα ευρήματα του Υπουργείου Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας (DE).

Νωρίτερα αυτό το έτος, το OpenGov Asia ανέφερε ότι η DE είχε αποκαλύψει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο της Ταϊλάνδης αναπτύχθηκε περισσότερο στην ASEAN με αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών το 2018, εκτιμώντας ότι η αξία θα εκτοξευόταν στα 3.2 τρισεκατομμύρια μπατ.

Ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου στην Ταϊλάνδη έχει αυξηθεί 4 φορές την τελευταία δεκαετία. Επιπλέον, πολλές ταϊλανδικές-διεθνείς πλατφόρμες έχουν αναπτυχθεί για να υποστηρίζουν τον αριθμό των online αγοραστών, παράλληλα με την αυξανόμενη εμπιστοσύνη στις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις ταχύτερες υπηρεσίες logistics και παράδοσης.
Οι τάσεις δείχνουν ότι η ανάπτυξη θα συνεχιστεί με την άφιξη του 5G, δημιουργώντας νέες καινοτομίες που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής για τους καταναλωτές.

Αυτή η τάση είναι πολλά υποσχόμενη για τους στόχους της Ταϊλάνδης 4.0 της περιοχής, μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών ψηφιακού μετασχηματισμού της κυβέρνησης που προσελκύουν αιτούντες από όλο τον κόσμο.
Ο πρώτος από τους στόχους του Thailand 4.0 είναι να διασφαλίσει την Οικονομική Ευημερία.

Στο πλαίσιο αυτού του στόχου, η κυβέρνηση στοχεύει στη δημιουργία μιας οικονομίας βασισμένης στην αξία που θα βασίζεται στην καινοτομία, την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα. Το μοντέλο στοχεύει να αυξήσει τις δαπάνες Έρευνας και Ανάπτυξης στο 4% του ΑΕΠ, να αυξήσει τον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης σε ποσοστό πλήρους παραγωγικής ικανότητας 5-6% εντός 5 ετών και να αυξήσει το κατά κεφαλήν εθνικό εισόδημα από 5,470 USD το 2014 σε 15,000 USD έως το 2032.

Τα ευρήματα της προαναφερθείσας έκθεσης δείχνουν ότι η Ταϊλάνδη βρίσκεται σε καλό δρόμο για την υλοποίηση των πρωτοβουλιών της για την Ταϊλάνδη 4.0. η θετική ψηφιακή κατάταξη θα βοηθήσει στη διασφάλιση των στόχων οικονομικής ευημερίας της Ταϊλάνδης.

 

Εγγραφείτε
ΠΗΓΉhttps://www.opengovasia.com/thailand-4-0-on-road-to-sucess/
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/