Πατάγια, Ταϊλάνδη-
Η Moo Deng, ο γοητευτικός πυγμαίος ιπποπόταμος από τον ανοιχτό ζωολογικό κήπο Khao Kheow της Ταϊλάνδης, όχι μόνο έχει αιχμαλωτίσει τις καρδιές σε όλο το διαδίκτυο αλλά τώρα έχει το δικό της μουσικό αφιέρωμα. Με τίτλο "Moodeng Moodeng", αυτό το τραγούδι γιορτάζει τη διεθνή αίσθηση που έχει γίνει η Moo Deng, με εκδόσεις που κυκλοφόρησαν στα Ταϊλανδέζικα, Αγγλικά, Κινέζικα και Ιαπωνικά, με στόχο να έχουν απήχηση με τους διαφορετικούς θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο.
Η γέννηση ενός αστεριού
Ο Μο Ντενγκ, που μεταφράζεται στα ταϊλανδέζικα ως «ζωντανό χοιρινό», γεννήθηκε στις 10 Ιουλίου 2024, από τους γονείς Jona και Tony στον ανοιχτό ζωολογικό κήπο Khao Kheow στο Chonburi της Ταϊλάνδης κοντά στο δημοφιλές θέρετρο Pattaya. Η παιχνιδιάρικη και ενεργητική της συμπεριφορά την έκανε γρήγορα αγαπητή σε εκατομμύρια στο διαδίκτυο. Αρχικά κέρδισε την έλξη μέσω των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ζωολογικού κήπου, η virality του Moo Deng οδήγησε σε θαυμαστές, εμπορικά προϊόντα και ακόμη και εμπνευσμένες καμπάνιες μακιγιάζ από μάρκες όπως η Sephora Thailand, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να «φορέσουν το ρουζ σου σαν μωρό ιπποπόταμο».
Ένα τραγούδι για όλους
Το τραγούδι "Moodeng Moodeng", παραγωγής της μεγαλύτερης μουσικής εταιρείας της Ταϊλάνδης, της GMM Music, είναι ένα σύντομο, αισιόδοξο κομμάτι 50 δευτερολέπτων. Συντεθειμένοι από τον διάσημο Ταϊλανδό παραγωγό Muanpetch Ammara, οι στίχοι είναι απλοί αλλά πιασάρικοι, σχεδιασμένοι για να μένουν στο μυαλό σαν τις γελοιότητες του ίδιου του Moo Deng:
– «Moo Deng Moo Deng, boing boing boing/ Mommy mommy, play with me.
Το μουσικό βίντεο που συνοδεύει το τραγούδι περιλαμβάνει κλιπ της Μο Ντενγκ να αναπηδά, να αλληλεπιδρά με τον φύλακά της και να δένεται με τη μητέρα της, περικλείοντας τη ζωηρή φύση της.
Παγκόσμια εμβέλεια
Η στρατηγική κυκλοφορία του “Moodeng Moodeng” σε τέσσερις διαφορετικές γλώσσες αντικατοπτρίζει τη διεθνή απήχηση του Moo Deng. Αυτή η πρωτοβουλία της GMM Music και του Οργανισμού Ζωολογικού Πάρκου της Ταϊλάνδης όχι μόνο προωθεί το Moo Deng αλλά στοχεύει επίσης στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τη διατήρηση της άγριας ζωής. Το τραγούδι είναι διαθέσιμο σε διάφορες πλατφόρμες όπως το YouTube, το Spotify και το Apple Music, διασφαλίζοντας ότι οι θαυμαστές από διάφορα μέρη του κόσμου μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση.
Πολιτιστικός αντίκτυπος
Η φήμη της Moo Deng είχε απτό αντίκτυπο στον αριθμό των επισκεπτών του ζωολογικού κήπου, με την καθημερινή επισκεψιμότητα να διπλασιάζεται από την άνοδό της στο διαδίκτυο.
Αξιοποιώντας τη δημοτικότητα του Moo Deng, ο ζωολογικός κήπος κυκλοφόρησε επίσης εμπορεύματα με τον αγαπημένο ιπποπόταμο. Από τα μπλουζάκια μέχρι τα προσαρμοσμένα παντελόνια, αυτά τα αντικείμενα έχουν γίνει συλλεκτικά για τους θαυμαστές, συνδυάζοντας την ποπ κουλτούρα με την εκτίμηση της άγριας ζωής. Τα έσοδα που παράγονται υποστηρίζουν τα προγράμματα αναπαραγωγής του ζωολογικού κήπου και τη φροντίδα άλλων ειδών που απειλούνται με εξαφάνιση.