Η Pattaya United αποκαλύπτει τις νέες στολές και το Hype Up σεζόν 2024-25

Pattaya City, Ταϊλάνδη – Σε μια μεγαλειώδη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουλίου 2024, η Pattaya United ξεκίνησε επίσημα την καμπάνια της για τη σεζόν 2024-25 με το εμπνευσμένο θέμα «ΞΕΒΑΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!» Ο σύλλογος στοχεύει να διεκδικήσει ξανά την επιτυχία και να ανέβει στην κορυφαία κατηγορία με ανανεωμένο σθένος, ενισχυμένο από ένα τρομερό ρόστερ Ταϊλανδών και ξένων παικτών.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον χώρο δραστηριοτήτων M FLOOR (LONDON) εντός του TERMINAL 21 PATTAYA. Οι παρευρισκόμενοι περιλάμβαναν παίκτες, προσωπικό, χορηγούς και ένα πλήθος εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης και αφοσιωμένων οπαδών του ποδοσφαίρου της Πατάγια. Ο κ. Poramese Ngampiches, Δήμαρχος της Pattaya City, τίμησε την περίσταση ως επίτιμος σύμβουλος του συλλόγου.

**Κύρια σημεία:**
1. **Νέες Στολές:** Η Pattaya United αποκάλυψε με περηφάνια τις φρέσκες αγωνιστικές στολές της, σχεδιασμένες σε συνεργασία με τη διάσημη μάρκα 4F από την Πολωνία. Κατασκευασμένες από δομές υφάσματος από συνθετικές ίνες, αυτές οι στολές δίνουν προτεραιότητα στην άνεση και την απόδοση. Η στολή του σπιτιού έχει μπλε και λευκό χρώμα, ενώ η εκτός έδρας στολή συνδυάζει κόκκινο και λευκό, συμβολίζοντας δύναμη και αποφασιστικότητα. Η τρίτη στολή, σε μαύρο χρώμα, προβάλλει το χρυσό λογότυπο της μάρκας.

2. **Σύνδεση παικτών:** Η ομάδα παρουσίασε τους παίκτες και το προσωπικό της που προετοιμάζονται για την ποδοσφαιρική διοργάνωση της Thai League 2 και άλλες εκδηλώσεις κυπέλλου. Σημαντικές προσθήκες περιλαμβάνουν τους επιθετικούς Patrick Cruz, Athit Sunthornpit, Meechok Mahasaranukul, Felipe Veroso και Sarawut Thorarit, όλοι υπό την καθοδήγηση του προπονητή "Coach Choklam" Thirawakin Sihawong.

3. **4F Brand:** Η κα Pimolwan Boonkhong, Διευθύνουσα Σύμβουλος της German Sport & Lifestyle Co., Ltd. (4F Thailand), τόνισε την πρακτική και μοντέρνα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας 4F. Με περισσότερα από 275 καταστήματα και 400 καταστήματα πολλαπλών επωνυμιών σε 50 χώρες, η 4F εμπιστεύεται επαγγελματίες αθλητές και αθλητικούς συλλόγους σε όλο τον κόσμο. Στους Global Brand Ambassadors περιλαμβάνονται ο Πολωνός ποδοσφαιριστής κ. Robert Lewandowski και η αθλήτρια του καράτε κα Anna Lewandowski.

4. **Διαθεσιμότητα:** Οι θαυμαστές μπορούν να αγοράσουν τις επίσημες στολές του αγώνα στα καταστήματα επωνυμίας 4F και στον ιστότοπο [www.4f.co.th](http://www.4f.co.th) από τις 30 Ιουλίου 2024. Η τιμή για αυτές τις στολές υψηλής ποιότητας είναι 790 μπατ.

Εγγραφή
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/