Αποκλειστική συνέντευξη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της DRVR, ενός κορυφαίου παρόχου κινητής τηλεματικής στην ASEAN

Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος στον κόσμο στη ζωή ενός ανθρώπου — μόνο το σωστό μέρος. Ωστόσο, η εύρεση της ιδανικής τοποθεσίας για να εργαστείτε και να ζήσετε χαρούμενα μαζί δεν είναι μια βόλτα στο πάρκο, αλλά ο David, ο Διευθύνων Σύμβουλος της DRVR κατάφερε να το πετύχει! Αυτή τη στιγμή, ζει με τη γυναίκα του στην Πατάγια και έχει ένα νέο γραφείο στο Skybeach Condo για την ομάδα ανάπτυξης, που εργάζεται από την παραλία! 

Ας μάθουμε περισσότερα για αυτόν και την επιχείρησή του και ας μοιραστούμε τις απόψεις του για την Ταϊλάνδη. - τι κάνει? Τι τον έκανε να αποφασίσει να ζήσει και να έχει γραφείο στην Πατάγια; 

 

Ε: Γεια Ντέιβιντ, πες μου λίγα λόγια για τον εαυτό σου και τη ζωή σου στην Πατάγια.

 

Α: Είμαι ο David Henderson, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της DRVR. Ζω στην Ταϊλάνδη για 7 χρόνια με τη γυναίκα μου Ana (Ρουμάνα). Γεννήθηκα στις Σεϋχέλλες στα νησιά των ακτών της Αφρικής. Τα πρώτα πέντε χρόνια ζωής στην Ταϊλάνδη, έζησα στην Μπανγκόκ αλλά μετακόμισα στην Πατάγια το 2021. Βαρέθηκα την ατμοσφαιρική ρύπανση και τις συνεχείς πλημμύρες. 

Ε: Εισαγάγετε την εταιρεία σας.

A: Το DRVR (Pronounced Driver) χρησιμοποιεί τεχνολογία για να βοηθήσει να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι και να μειωθούν οι εκπομπές CO2. Χρησιμοποιούμε αισθητήρες στο smartphone για να ανιχνεύσουμε ατυχήματα, να εκτιμήσουμε τις εκπομπές CO2 και να παρέχουμε στους οδηγούς και τους αναβάτες σχόλια σχετικά με την οδήγησή τους. 

Πουλάμε τις υπηρεσίες μας με συνδρομή σε άλλες επιχειρήσεις. Εάν γνωρίζετε εταιρείες που ενδιαφέρονται να μειώσουν τις εκπομπές CO2 και τα τροχαία ατυχήματα, θα θέλαμε να μιλήσουμε μαζί τους. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email info@drvr.co ή επισκεφθείτε μας στο Shop 2, Skybeach Condo.

Ε: Γιατί εγκαταστήσατε στην Ταϊλάνδη; 

Α: Οι ιδρυτές της DRVR είναι όλοι κατάγονται από την Αυστραλία. Συνεργαστήκαμε με την κορυφαία εταιρεία οδικής βοήθειας στην Αυστραλία, την RACV. Αποφασίσαμε να βρούμε το DRVR το 2015 και αποφασίσαμε να μεταφέρουμε την εταιρεία στην Ταϊλάνδη. Επιλέξαμε την Ταϊλάνδη λόγω της υψηλής συγκέντρωσης OEM αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών και της σχετικά μεγάλης ασφαλιστικής βιομηχανίας. Την εποχή εκείνη, η Ταϊλάνδη είχε επίσης μια σημαντική και αναπτυσσόμενη σκηνή Startup. 

Ε: Γιατί Πατάγια; 

Α: Επιλέξαμε την Πατάγια για διάφορους λόγους. Είναι μια βολική τοποθεσία λιγότερο από 90 λεπτά από το αεροδρόμιο Swampy και δύο ώρες από την Μπανγκόκ. Είναι επίσης βολικό για την ανατολική ακτή. Έχουμε έναν αριθμό πελατών που βρίσκονται σε μικρή απόσταση από εδώ. Η Πατάγια προσφέρει επίσης προσιτό ενοίκιο, καλά σχολεία και έναν εκπληκτικό τρόπο ζωής στην παραλία χωρίς τη ρύπανση και την κυκλοφορία της Μπανγκόκ. 

Ε: Πώς είναι η ομαδική συνεργασία στην εταιρεία;

Α: Η DRVR αυτή τη στιγμή διαθέτει 23 άτομα σε όλο τον κόσμο. Έχουμε ένα κέντρο ανάπτυξης στην παραλία Wongamat. Έχουμε προσωπικό από 15 διαφορετικές χώρες: Αυστραλία, Ταϊλάνδη, Ουκρανία, Ρωσία, Μιανμάρ, Αιθιοπία, Ηνωμένο Βασίλειο και Χονγκ Κονγκ. Το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού μας είναι προγραμματιστές λογισμικού ή τεχνικοί άνθρωποι.  

Έχουμε μια αρκετά νεανική ομάδα αλλά και λίγους έμπειρους ανθρώπους για να ισορροπήσουμε τα πράγματα. Προσλαμβάνουμε, οπότε αν ενδιαφέρεστε για λογισμικό, τηλεματική ή δεδομένα, επικοινωνήστε μαζί μας. 

 

Ε: Ποιος είναι ο στόχος της εταιρείας σας;

Α: Είμαστε μια εταιρεία με γνώμονα το σκοπό. Πρωταρχικός μας στόχος είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η εταιρεία είναι μια κερδοσκοπική επιχείρηση και λειτουργεί ως μια μικρή, ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση. 

 

ΕΡ.: Ας μιλήσουμε για έργα. Υπάρχουν έργα στα οποία εργάζεστε τώρα; 

Α: Η DRVR έχει μια σειρά από έργα στα οποία εργαζόμαστε αυτή τη στιγμή. Νωρίτερα φέτος κυκλοφορήσαμε μια νέα λύση που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες οχημάτων να βλέπουν πόσο CO2 εκπέμπουν τα οχήματά τους. Εργαζόμαστε για να το επεκτείνουμε για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα αλλάζοντας τον τρόπο οδήγησης. Θα χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουμε μια μηχανή συστάσεων για να δείξουμε στους οδηγούς πώς μπορούν να μειώσουν το CO2 τους. 

Ερ.: Κάποια μεγάλα έργα που ανυπομονείτε για το 2023;

Α: Έχουμε μια σειρά από συναρπαστικά έργα που έρχονται. Τα έσοδά μας αυξήθηκαν σημαντικά τους τελευταίους 12 μήνες. Εξετάζουμε το κλείσιμο του γύρου της Series A το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους με έναν Ιάπωνα στρατηγικό εταίρο. 

 

Ε: Καθώς η εταιρεία σας εστιάζει στην ασφάλεια, μοιραστείτε τις απόψεις σας για τα τροχαία και τα τροχαία ατυχήματα στην Ταϊλάνδη.

Α: Η οδική ασφάλεια ήταν ιστορικά ένα ζήτημα στην Ταϊλάνδη με αναφορές από τον ΟΗΕ να δείχνουν ότι η Ταϊλάνδη κατέλαβε τη δεύτερη θέση στον κόσμο μετά τη Λιβύη για θανάτους από τροχαία ατυχήματα (2014). Τα καλά νέα είναι ότι οι θάνατοι από τροχαία έχουν μειωθεί κάπως και η κατάταξη της Ταϊλάνδης έχει βελτιωθεί από τη 2η χειρότερη στην 8η χειρότερη. Πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να υιοθετούν τεχνολογία για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, συμπεριλαμβανομένων λύσεων όπως το προϊόν Drive Safe. 

Ε: Αν είχατε την εξουσία να αλλάξετε κάτι στην Ταϊλάνδη, ποιο θα ήταν αυτό και γιατί; 

Α: Αυτή είναι μια πολύ πολιτικά φορτισμένη ερώτηση. Έχουμε μια πολιτική της εταιρείας να μην εμπλακούμε στην πολιτική. Μας ενδιαφέρει πρωτίστως η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και η βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Έχουν γίνει ορισμένα θετικά βήματα από την κυβέρνηση, όπως η εισαγωγή υποχρεωτικών καθισμάτων αυτοκινήτου για παιδιά. Υπάρχει μια έννοια που ονομάζεται φαινόμενο Cobra. Το φαινόμενο της κόμπρας είναι το πιο άμεσο είδος διεστραμμένου κινήτρου, συνήθως επειδή το κίνητρο ανταμείβει ακούσια τους ανθρώπους που επιδεινώνουν το ζήτημα. Ο όρος χρησιμοποιείται για να δείξει πώς η εσφαλμένη τόνωση στην οικονομία και την πολιτική μπορεί να προκαλέσει ανεπιθύμητες συνέπειες.

Το καλύτερο παράδειγμα αυτού είναι η πρόσφατη εισαγωγή σημαντικών προστίμων και κυρώσεων για επικίνδυνη και αλόγιστη οδήγηση. Θαμμένος μέσα στο λογαριασμό «Ένας αστυνομικός της τροχαίας που χάνει σε δικαστική προσφυγή θα αντιμετωπίσει πειθαρχικά μέτρα». Έτσι, οι αστυνομικοί της τροχαίας θα είναι πιο προσεκτικοί στην έκδοση εισιτηρίων». Αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του φαινομένου Cobra. Εισαγάγετε αυστηρότερες ποινές, αλλά στη συνέχεια προσθέστε ένα κεντρί στην ουρά που σημαίνει ότι δεν θα επιβάλλονται στις περισσότερες περιπτώσεις. 

Συχνά υπάρχουν εκκλήσεις για αυστηρότερη επιβολή και μεγαλύτερη δράση από την αστυνομία, ωστόσο, όλοι πρέπει να αναλάβουν κάποιο επίπεδο ευθύνης για την οδική ασφάλεια. Η εκπαίδευση και η καθοδήγηση οδηγών μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στην οδική ασφάλεια. Σε άλλες χώρες όπως η Αυστραλία, οι νέοι οδηγοί έχουν υποχρεωτική οδήγηση υπό επίβλεψη. Το πώς ή αν αυτό θα λειτουργούσε στην Ταϊλάνδη θα φανεί. 

Ε: Περιγράψτε τον εαυτό σας με τρεις λέξεις

A: Παθιασμένος, ένας απότομηκαι ελαστικός. Είμαι πραγματικά παθιασμένος με ό,τι κάνω, ρίχνομαι στο να κάνω πράγματα. Ήμουν πάντα ακραίος ή αουτσάιντερ. Για παράδειγμα, στα νεότερα μου χρόνια, μπήκα στο κομμουνιστικό κόμμα και αυτό έγινε μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου! Ποτέ δεν με ενδιέφερε πραγματικά τι σκέφτονταν οι άνθρωποι για μένα και δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να παρωχήσω τα πλήθη. Βλέπω τα πράγματα κάπως διαφορετικά από τους περισσότερους. 

Ένα αστείο που έχω ακούσει μερικές φορές για την επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ταϊλάνδη είναι κάπως έτσι. «Πώς καταλήγετε να έχετε μια επιχείρηση εκατομμυρίων δολαρίων στην Ταϊλάνδη;» Ξεκινήστε με $2 εκατομμύρια και προχωρήστε προς τα κάτω!

Αλλά σοβαρά, το να ξεκινήσεις μια startup επιχείρηση και να έχεις κάποιο βαθμό επιτυχίας είναι αρκετά δύσκολο. Αυτός ο αγώνας είναι ακόμη πιο σκληρός σε χώρες όπως η Ταϊλάνδη. Αν ήξερα ποιο ήταν το επιχειρηματικό περιβάλλον και οι κυβερνητικοί κανονισμοί πριν εγκατασταθώ στην Ταϊλάνδη, δεν θα το είχα κάνει ποτέ. Θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα στη Μαλαισία ή στο Βιετνάμ; Δεν μπορώ να πω και είναι άσκοπο να κάνουμε εικασίες για αυτό. 

Τα τελευταία 6 χρόνια ήταν ένας πραγματικός αγώνας, για παράδειγμα το 2018 χάσαμε τον μεγαλύτερο πελάτη μας – πολύ πάνω από το 80% των εσόδων μας. Έπρεπε να αφήσουμε το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού να πάει. 

Ε: Πώς να επικοινωνήσετε με την εταιρεία σας σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για την εταιρεία σας;

Πουλάμε κατά κύριο λόγο Business to Business. Άτομα που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα μας ή να γίνουν συνεργάτες και αντιπρόσωποι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω της ιστοσελίδας μας www.drvr.co – υπάρχουν αριθμοί και διευθύνσεις email για τα Αγγλικά και τα Ταϊλανδικά. 

Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης των μέσων ενημέρωσης TPN από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον DC της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από οκτώ χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε email στο Pattayanewseditor@gmail.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/