Δελτίο Τύπου: Η USAID, η DNP και η WildAid ξεκινούν καμπάνια μέσων για τον τερματισμό της ζήτησης για προϊόντα ελεφαντοστού

Ακολουθεί ένα δελτίο τύπου από την Πρεσβεία και το Προξενείο των ΗΠΑ στην Ταϊλάνδη. Οι δηλώσεις μέσα είναι δικές τους.

Μπανγκόκ, 19 Σεπτεμβρίου 2022 – Η Υπηρεσία Διεθνούς Ανάπτυξης των Ηνωμένων Πολιτειών (USAID), το Τμήμα Εθνικών Πάρκων, Άγριας Ζωής και Διατήρησης Φυτών (DNP) της Ταϊλάνδης και η WildAid ξεκίνησαν την εκστρατεία «Only Elephants Wear Ivory Best» για να μειώσουν τη χρήση και την αγορά κοσμημάτων και αξεσουάρ από ελέφαντα ελεφαντόδοντο μεταξύ των γυναικών. Στην καμπάνια συμμετέχουν η Cindy Sirinya Bishop, Ταϊλανδή ηθοποιός και σούπερ μόντελ, και ο Master Tossaporn Sritula (Master Chang), ένας διάσημος ειδικός στην ταϊλανδική αστρολογία και το φενγκ σούι, ως πρωταθλητές στη μείωση της ζήτησης της άγριας ζωής.

Αυτή η καμπάνια βασίζεται στην εκστρατεία της USAID Wildlife Asia για το 2020 «Beautiful without Ivory» που έφτασε με επιτυχία σε όσους επιθυμούν να αγοράσουν ή να χρησιμοποιήσουν κοσμήματα από ελεφαντόδοντο λόγω της αισθητικής ομορφιάς τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η εκστρατεία «Όμορφη χωρίς ελεφαντόδοντο» μείωσε τη ζήτηση και την κοινωνική αποδοχή της κατανάλωσης ελεφαντόδοντου στους υποψήφιους Ταϊλανδούς καταναλωτές κατά το ήμισυ.

«Θεωρήσαμε πολύ ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η καμπάνια Beautiful without Ivory πέτυχε εντυπωσιακά να αλλάξει τη στάση των ομάδων-στόχων σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ελπίζουμε ότι το «Only Elephants Wear Ivory Best» θα συνεχίσει αυτή την τάση. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ παραμένει προσηλωμένη στην παραγωγική μας συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικών Πάρκων, Άγριας Ζωής και Προστασίας Φυτών της Ταϊλάνδης —για να τερματιστεί το παράνομο εμπόριο άγριας ζωής και να προστατεύσουμε την περιβαλλοντική και ανθρώπινη υγεία μας μέσω της μείωσης της ζήτησης για παράνομα προϊόντα άγριας ζωής», δήλωσε ο Δρ. Suphasuk Pradubsuk , Ειδικός Ανάπτυξης Προγράμματος, Περιφερειακό Γραφείο Περιβάλλοντος, Αποστολή Περιφερειακής Ανάπτυξης της USAID για την Ασία.

Εκτός από την αντιμετώπιση της αντιληπτής ομορφιάς του ελεφαντόδοντου μεταξύ των δημογραφικών στόχων, η εκστρατεία στοχεύει επίσης να αντιμετωπίσει έναν άλλο βασικό παράγοντα της κατανάλωσης προϊόντων ελεφαντόδοντου στην Ταϊλάνδη – την πεποίθηση ότι αυτά τα προϊόντα φέρνουν τύχη που οδηγεί σε μια καλή ζωή και ευτυχία.

«Από το 2018, το Τμήμα Εθνικών Πάρκων, Άγριας Ζωής και Διατήρησης Φυτών (DNP) συνεργάστηκε στενά με την USAID και την WildAid για να συμβάλει στη μείωση της ζήτησης για παράνομα προϊόντα ελεφαντόδοντου. Η μείωση της ζήτησης για παράνομο προϊόν άγριας ζωής είναι μια από τις άλλες στρατηγικές για την ανάσχεση του παράνομου εμπορίου που ευθυγραμμίζεται με τις οδηγίες της Σύμβασης για το Διεθνές Εμπόριο Απειλούμενων Ειδών Άγριας Πανίδας και Χλωρίδας (CITES). Πιστεύουμε ειλικρινά ότι καταβάλλοντας προσπάθειες για την επιβολή του νόμου μαζί με θετικές εκστρατείες μείωσης της ζήτησης, όπως «Only Elephants Wear Ivory Best», μπορούμε να δημιουργήσουμε νέα αξία στην κοινωνία για να σταματήσουμε τη χρήση προϊόντων άγριας ζωής, τα οποία θα συμβάλουν σημαντικά στην πρόληψη των παράνομων εμπόριο ελεφαντόδοντου» είπε ο κ. Rutchada Suriyakul Na Ayutya, Γενικός Διευθυντής του DNP.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας περιλάμβανε μια εικονική συνομιλία μεταξύ των δύο επηρεαστών της καμπάνιας, της USAID και του DNP, όπου συμμετείχαν σε μια ζωντανή συζήτηση σχετικά με την κατάσταση του εμπορίου άγριας ζωής σήμερα και πώς πρέπει να εξελιχθούν οι στάσεις και οι συμπεριφορές των καταναλωτών, έτσι ώστε η χρήση της άγριας ζωής προϊόντα καθίστανται εντελώς απαράδεκτα. Η εικονική κυκλοφορία είναι διαθέσιμη για προβολή στη σελίδα Facebook της WildAid Thailand και της DNP.

«Η Cindy Bishop και ο Master Tossaporn εξέφρασαν τόσο εύγλωττα το μήνυμα ότι το ελεφαντόδοντο ανήκει μόνο στους ελέφαντες και το φορούν καλύτερα. Η WildAid διεξάγει εκστρατείες για τη μείωση της ζήτησης για ελεφαντόδοντο στην Ταϊλάνδη από το 2016. Με τη βοήθεια τέτοιων σημαντικών φωνών, κυβερνητικών υπηρεσιών και συνεργατών μέσων ενημέρωσης, ελπίζουμε να δημιουργήσουμε έναν νέο κοινωνικό κανόνα γύρω από το ελεφαντόδοντο και την προστασία των ελεφάντων. Μαζί, μπορούμε να τερματίσουμε τη ζήτηση για ελεφαντόδοντο», δήλωσε ο John Baker, Chief Program Officer, WildAid.

Η USAID, η WildAid και το DNP θα διαδώσουν τα βίντεο και τα βασικά γραφικά της καμπάνιας μέσω του Facebook, άλλων καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τοποθετήσεων μέσων εκτός σπιτιού για να μεγιστοποιήσουν την απήχηση της καμπάνιας και την αφοσίωση του κοινού.

Εγγραφείτε
Όχι Meechukhun
Συντάκτης National News στο The Pattaya News από τον Σεπτέμβριο του 2020 έως τον Οκτώβριο του 2022. Γεννημένη και μεγαλωμένη στην Μπανγκόκ, η Νοπ απολαμβάνει να αφηγείται ιστορίες για την πόλη της μέσω των λέξεων και των εικόνων της. Η εκπαιδευτική της εμπειρία στις Ηνωμένες Πολιτείες και το πάθος της για τη δημοσιογραφία έχουν διαμορφώσει τα γνήσια ενδιαφέροντά της για την κοινωνία, την πολιτική, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την τέχνη.