Ανάλυση/Γνώμη: Η ζήτηση ταξιδιού υψηλή στην Ασία και οι βιώσιμες επιλογές πρέπει να είναι βολικές και προσιτές

ΜΠΑΝΓΚΟΚ: Η Ινδία αναδεικνύεται κορυφαία όσον αφορά την έκφραση της επιθυμίας για ταξίδια και ενώ υπάρχει μια ισχυρή γενική επιθυμία να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, έρχεται με προειδοποιήσεις. 

Παράγοντες όπως το κόστος και η ποικιλία των βιώσιμων διαμονών παίζουν ρόλο. Η ευκολία και τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης είναι πιο σημαντικά από την ίδια τη βιωσιμότητα, η οποία επηρεάζει το κατά πόσο η βιώσιμη πρόθεση μεταφράζεται στη συνέχεια σε δράση, αναφέρει η TTG ASIA.
Η έρευνα που ανέθεσε η Booking.com ρώτησε 11,000 ταξιδιώτες από 11 χώρες και εδάφη σε όλη την Ασία και την Ωκεανία μεταξύ Απριλίου και Μαΐου 2022, σε συνδυασμό με τα δικά τους δεδομένα και γνώσεις τα τελευταία 25 χρόνια.
Ο δείκτης APAC Travel Confidence Index της Booking.com δίνει μια μοναδική εικόνα για το πόσο σίγουροι αισθάνονται οι καταναλωτές για να εξερευνήσουν ξανά τον κόσμο, αναφέρουν οι αναφορές.
Η Ινδία ηγείται της μεγαλύτερης εμπιστοσύνης με το 86% των Ινδών ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες. Ακολουθεί στενά το Βιετνάμ.
Καθώς η Ασία αρχίζει να αναδύεται από αρκετά χρόνια αυστηρού κλεισίματος συνόρων και καραντίνας, τα αποτελέσματα δείχνουν έντονη επιθυμία για ταξίδια.
Σε άλλες χώρες της Ασίας, η Κίνα, η Νότια Κορέα, η Ταϊβάν και η Ιαπωνία κατατάχθηκαν χαμηλότερα στον δείκτη όσον αφορά τη συνολική εμπιστοσύνη, αν και η ταξιδιωτική πρόθεση μεταξύ των ερωτηθέντων παρέμεινε πάνω από το 60%.
Η Σιγκαπούρη κατέλαβε την έκτη θέση στον Δείκτη Ταξιδιωτικής Εμπιστοσύνης, οι βασικοί παράγοντες που επηρέασαν τη θέση της Σιγκαπούρης στον δείκτη περιελάμβαναν τη γενική αποστροφή για τυχόν διακοπές στο ταξίδι τους (65%), την κοινή χρήση προσωπικών πληροφοριών για τη δημόσια υγεία και ασφάλεια (57%) και την εξατομίκευση (45%) ).
Όταν επρόκειτο να δούμε πόσο μακριά θα ταξίδευαν οι Σιγκαπούρηδες, το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδίαζε να κάνει ταξίδια (έως και οκτώ ώρες πτήσης) σε δημοφιλείς προορισμούς διακοπών πιο κοντά στο σπίτι, όπως η Ταϊλάνδη και η Ινδονησία ανέφερε το TYG ASIA.

Η επιθυμία για ταξίδια παραμένει ισχυρή μεταξύ των ταξιδιωτών της Ασίας-Ειρηνικού συνολικά, με την ευκολία προγραμματισμού και κράτησης ταξιδιών, καθώς και το κόστος, να είναι τα δύο κύρια ζητήματα. Και οι δύο κατατάσσονται σταθερά ψηλά σε όλες τις αγορές, παρόλο που οι περιορισμοί συνεχίζουν να χαλαρώνουν στην περιοχή.
Η επιθυμία «απλώς να ξεφύγουμε» (46%) αναδείχθηκε επίσης ως το κορυφαίο κίνητρο για ταξίδια για τους καταναλωτές της Ασίας-Ειρηνικού μετά από δύο χρόνια lockdown και ένα ταχέως εξελισσόμενο ταξιδιωτικό τοπίο. ακολουθούμενη από κοντά από μια «απόδραση για ψυχική επαναφόρτιση» για το 36% των ερωτηθέντων.
Για την Ταϊλάνδη, τέτοιες υποχωρήσεις ήταν το κύριο κίνητρο για το συντριπτικό 76% των ερωτηθέντων, ποσοστό πολύ υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη αγορά.
Σε όλη την περιοχή, μόνο το 13% δήλωσε ότι η εργασία ήταν ένας λόγος για να κλείσουν ένα ταξίδι.

Σύμφωνα με την Έκθεση Αειφόρου Ταξιδιού 2022 της Booking.com, το 81% των παγκόσμιων ταξιδιωτών επιβεβαιώνει ότι τα αειφόρα ταξίδια είναι σημαντικά για αυτούς.
Η Ινδία βρέθηκε για άλλη μια φορά στην κορυφή του δείκτη όσον αφορά την πρόθεση για βιώσιμα ταξίδια, με το 93% των ερωτηθέντων να συμφωνούν στη σημασία της λήψης βιώσιμων ταξιδιωτικών αποφάσεων.
Ωστόσο, για τους ταξιδιώτες από την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την Ιαπωνία, το κόστος και η μεγάλη ποικιλία επιλογών βιώσιμης διαμονής είναι σημαντικά στοιχεία όταν πρόκειται να λάβουν βιώσιμες ταξιδιωτικές αποφάσεις. Η Σιγκαπούρη έδειξε ισχυρή πίστη στην ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα στα βιώσιμα ταξίδια, με το 77% των ερωτηθέντων να δηλώνει τη σημασία του. Ωστόσο, για τον ταξιδιώτη από τη Σιγκαπούρη, ο συνδυασμός μιας ποικιλίας βιώσιμων επιλογών εύκολα προσβάσιμων σε καλή τιμή ήταν βασικός.
Μαζί με τα μέτρα βιωσιμότητας που αναλαμβάνονται από τα ακίνητα που εμφανίζονται με διαφάνεια θα τους βοηθούσε πολύ να λαμβάνουν βιώσιμες ταξιδιωτικές αποφάσεις. Ωστόσο, οι κρουαζιέρες φαίνονται καταθλιπτικές με μόλις το 9% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θα έκαναν κράτηση για μία.
Από: Andrew J. Wood, Ανάλυση επισκεπτών
Εγγραφείτε
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης της TPN Media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε e-mail στο Editor@ThePattayanews.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/