Η υπηρεσία — Line Man Grocery — θα επιτρέψει στους πελάτες να παραδίδουν τρόφιμα και άλλα είδη, δήλωσε ο Phichet Rerkpreecha, Διευθύνων Σύμβουλος της Line Thailand. Επιπλέον, η εταιρεία εγκαινιάζει το Line Shopping, μια πλατφόρμα που συνδέει αγοραστές και πωλητές μέσω συνομιλίας.
Η κίνηση έρχεται καθώς η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τις κατ' απαίτηση υπηρεσίες της στη χώρα, αναλαμβάνοντας τους ηγέτες Grab και Go-Jek. Η LINE διαθέτει ήδη μια εφαρμογή που παραδίδει προϊόντα από ψιλικατζίδικα και άλλους πωλητές και αυτή η νεότερη προσφορά θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί τα σούπερ μάρκετ και άλλους λιανοπωλητές.
Η LINE έχει επί του παρόντος 187 μηνιαίους ενεργούς χρήστες, με 44 εκατομμύρια στην Ταϊλάνδη, που είναι περίπου το 60 τοις εκατό του πληθυσμού, σύμφωνα με την Nikkei Asian Review. Η εταιρεία έχει επίσης εισαγάγει μια υπηρεσία μεταφοράς ταξί και παράδοσης γευμάτων στην Μπανγκόκ και τρεις γύρω επαρχίες, με σχέδια να επεκταθεί σε άλλες μεγάλες πόλεις όπως η Πατάγια, το Πουκέτ και το Τσιάνγκ Μάι μέχρι το επόμενο έτος.
Πηγή: https://www.pymnts.com/news/retail/2019/japan-line-online-grocery-thailand/