Πατάγια-
Η Nikkei Asian Review δημοσίευσε ένα άρθρο αυτή την εβδομάδα στο οποίο ανέφερε ότι ο επικεφαλής των πόλεων Business and Tourism Association έχει προβλέψει συνολικά 19 εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη φέτος, μια συνολική αύξηση 5%, που είναι σχεδόν το ήμισυ της συνολικής προβλεπόμενης 40 εκατομμύρια επισκέπτες.
Σημαντική δουλειά γίνεται για να προσελκύσουν Ινδούς, Μουσουλμάνους και Κινέζους τουρίστες στην πόλη, όπως θα δείξει σε κάθε επισκέπτη μια γρήγορη βόλτα στο Walking Street.
Η CP, ένας όμιλος τροφίμων και λιανικής πώλησης 63 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σκοπεύει να αναδιαμορφώσει τις ροές ανθρώπων και αγαθών μέσω της περιοχής Chon Buri. Ένας σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας και συναφή έργα έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύσουν επαγγελματίες, επιχειρηματικά ταλέντα και τουρίστες στην περιοχή. Η CP αποφασίζει τον αριθμό των σιδηροδρομικών σταθμών, δίνοντας στην ομάδα την εξουσία να καθορίσει ποιες περιοχές θα αναπτυχθούν.
Η Nikkei Asian Review έγραψε:
Ο ταϊλανδικός όμιλος Charoen Pokphand Group σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα τεράστιο εμπορικό και οικιστικό συγκρότημα στην παραλιακή πόλη της Πατάγια, σύμφωνα με το Nikkei Asian Review, ένα έργο που αναμένεται να ενισχύσει την κερδοφορία μιας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας 7.3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που έχει επιλεγεί. να κατασκευάσει.
Το συγκρότημα, σε έκταση μεγαλύτερη από 480,000 τ.μ. θα περιλαμβάνει εμπορικό κέντρο, ξενοδοχείο, κινηματογράφους και συνεδριακό κέντρο. Ο επενδυτικός προϋπολογισμός θα είναι τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια μπατ (327 εκατομμύρια δολάρια), δήλωσε πηγή της πόλης της Πατάγια.
Αν και η CP δεν έχει εμπειρία στον σιδηρόδρομο, έχει κερδίσει μια σύμβαση για τη σύνδεση τριών διεθνών αεροδρομίων, δύο κοντά στην Μπανγκόκ και το άλλο νότια της Πατάγια. Ο σιδηρόδρομος αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2024.
Το σχεδιαζόμενο συγκρότημα μικτής χρήσης προσφέρει έναν τρόπο ενίσχυσης της κερδοφορίας της γραμμής. Οι τουρίστες θα μπορούσαν να πάρουν το τρένο στον προορισμό για ψώνια και διασκέδαση, ενώ οι κάτοικοι θα μπορούσαν να μετακινηθούν στα αεροδρόμια ή σε άλλα μέρη της Ταϊλάνδης.
Η Πατάγια, περίπου 160 χλμ. νοτιοανατολικά της πρωτεύουσας, χρησιμεύει ως μια πύλη στην ανατολική ακτή της Ταϊλάνδης, όπου άρχισαν να συγκεντρώνονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και άλλες μεταποιητικές βιομηχανίες τη δεκαετία του 1990.
Το πρωτότυπο άρθρο μπορείτε να το βρείτε εδώ: https://asia.nikkei.com/Business/Companies/Thailand-s-CP-plans-330m-seaside-hub-linked-to-high-speed-rail?fbclid=IwAR0ILznGlLIL34bFJ-6PLJ6PD0OjZ7WEMfeQ4ciHu2tBbgr9zxybaMrqwH4
Το υπουργικό συμβούλιο της Ταϊλάνδης ενέκρινε τη συμφωνία για το τρένο μεταξύ της CP και του κρατικού σιδηροδρόμου της Ταϊλάνδης τον Ιούνιο. Η σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί και από τα δύο μέρη αυτόν τον μήνα. Η China Railway Construction εταιρεία συμμετέχει επίσης σε κοινοπραξία για την κατασκευή του σιδηροδρόμου. Ο σιδηρόδρομος αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2024.