Οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στην Ταϊλάνδη είναι οι χειρότεροι στη Νοτιοανατολική Ασία, αποκαλύπτει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας

Η έκθεση έδειξε ότι το ποσοστό θνησιμότητας ανά 100,000 πληθυσμού στην Ταϊλάνδη ήταν 32.7, πολύ μπροστά από το Βιετνάμ που ήρθε δεύτερο με 26.7. Η Σιγκαπούρη ήταν η πιο ασφαλής με 2.8.

Ο αριθμός για την Ταϊλάνδη αυξήθηκε οριακά από 32.6 στην τελευταία έρευνα του ΠΟΥ πριν από τρία χρόνια, όταν η χώρα είχε το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα στον κόσμο, πίσω μόνο από τη Λιβύη.

Το ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στη Λιβύη μειώθηκε στο 26.1 ανά 100,000 στην τελευταία έρευνα. Μόνο λίγες χώρες παγκοσμίως τα πήγαν χειρότερα από την Ταϊλάνδη στη νέα έρευνα, μεταξύ των οποίων η Λιβερία με 35.9 και η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό με 33.7

Μόνο το Μπρουνέι δεν συμπεριλήφθηκε μεταξύ των κρατών της Νοτιοανατολικής Ασίας που ρωτήθηκαν στην Έκθεση Παγκόσμιας Κατάστασης του ΠΟΥ για την Οδική Ασφάλεια, με βάση μια ολοκληρωμένη ανάλυση δεδομένων από το 2016.
Το υψηλό ποσοστό θνησιμότητας της χώρας ανέβασε τα μέσα ποσοστά θανάτων από τροχαία ατυχήματα ανά 100,000 άτομα στη Νοτιοανατολική Ασία σε 20.7, ελαφρώς υψηλότερα από την προηγούμενη έρευνά της 19.8 το 2013.

Ανά περιοχή, μόνο η Αφρική είχε περισσότερους θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά 100,000, με 26.6, σύμφωνα με τη φετινή έκθεση. Το πιο ασφαλές μέρος ήταν η Ευρώπη, με 9.3 θανάτους για κάθε 100,000 ανθρώπους.

Η έρευνα συγκέντρωσε πληροφορίες από 175 χώρες.

Οι μοτοσυκλετιστές και οι επιβάτες τους αντιπροσώπευαν το 74% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ταϊλάνδη, έναντι μόλις 6% για τους επιβάτες σε αυτοκίνητα και ελαφρά οχήματα, σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Τμήμα Ελέγχου Νοσημάτων. Οι πεζοί και οι ποδηλάτες ευθύνονται για το 8% των θανάτων, ανέφερε ο ΠΟΥ.

Η έκθεση ανέφερε ότι ο υψηλός απολογισμός ήταν συνέπεια της αδύναμης επιβολής του νόμου στην Ταϊλάνδη κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, της χρήσης κράνους για μοτοσικλετιστές και αναβάτες και της χρήσης ζώνης ασφαλείας.
Μόνο το 51% των οδηγών μοτοσικλετών και το 20% των επιβατών φορούσαν κράνη ασφαλείας στη χώρα, ενώ το 58% των οδηγών αυτοκινήτων και το 40% των επιβατών στα μπροστινά καθίσματα έδεσαν τις ζώνες ασφαλείας τους, ανέφερε.

Παγκοσμίως, τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν πλέον την κύρια αιτία θανάτου για παιδιά και νεαρούς ενήλικες ηλικίας 5-29 ετών, ανέφερε ο ΠΟΥ.

 

ΠΗΓΉΠαγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης των μέσων ενημέρωσης TPN από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον DC της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από οκτώ χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε email στο Pattayanewseditor@gmail.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/