Ο Αρχηγός της Τροχαίας της Pattaya συναντά τη διοίκηση του Terminal 21 Pattaya για να συζητήσουν τα μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα που προκαλούνται από το εμπορικό κέντρο

Πατάγια-

Ο επικεφαλής της Τροχαίας της Πατάγια ζήτησε επείγουσα συνάντηση σήμερα το απόγευμα γύρω στη 1:00 με την εκτελεστική διεύθυνση του εμπορικού κέντρου Terminal 21 στην Πατάγια για να συζητηθούν οι μεγάλες ανησυχίες του κοινού και των αξιωματούχων της πόλης σχετικά με κυκλοφοριακά προβλήματα που προκαλούσε το εμπορικό κέντρο στην Πατάγια.

Το εμπορικό κέντρο, το οποίο είχε ανοίξει στις 19 Οκτωβρίου, ήταν σίγουρα δημοφιλές με δεκάδες χιλιάδες ντόπιους, τουρίστες και Ταϊλανδούς από όλη τη χώρα που έρχονταν να επισκεφθούν το ακριβό και όμορφο νέο εμπορικό κέντρο. Οι κριτικές για το εμπορικό κέντρο ήταν σχεδόν καθολικά θετικές, επαινώντας τη διάταξη, την επιλογή των καταστημάτων, την αρχιτεκτονική, το food court και πολλά άλλα. Ωστόσο, οι κριτικές για την κίνηση που προκαλούσε το εμπορικό κέντρο ήταν γενικά αρνητικές.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επισκέφτηκαν πολλές δημοφιλείς ομάδες μεταναστών και κατοίκων της Ταϊλάνδης και παραπονέθηκαν δυνατά και μακροχρόνια, δηλώνοντας ότι ήταν η χειρότερη κίνηση που είχαν δει ποτέ στην Πατάγια. Η κυκλοφορία ήταν ενισχυμένη για αρκετά χιλιόμετρα προς σχεδόν κάθε κατεύθυνση όλο το Σαββατοκύριακο και ήταν σχεδόν ακινητοποιημένη. Οι κάτοικοι της περιοχής δήλωσαν ότι δεν μπορούσαν να φτάσουν στη δουλειά ή να κάνουν απλές δουλειές. Οι οδηγοί ταξί μοτοσικλετών με τους οποίους μιλήσαμε δήλωσαν ότι ακόμη και μια μοτοσικλέτα δεν βοηθούσε να περάσει μέσα από την ακινητοποίηση της κυκλοφορίας και επηρέαζε την επιχείρησή τους.

Ο επικεφαλής της Τροχαίας της Ταϊλάνδης δήλωσε ότι αν και ένιωθε ότι το προσωπικό και η ομάδα του ήταν προετοιμασμένες για το εναρκτήριο Σαββατοκύριακο, δεν είχαν προβλέψει τον αριθμό των ανθρώπων που πήγαν να επισκεφθούν το εμπορικό κέντρο. Επιπλέον, δήλωσε στον Τύπο ότι ο Τερματικός Σταθμός 21 δεν είχε προετοιμαστεί επαρκώς για την κυκλοφορία, άρα και τη συνάντηση.

Το Terminal 21 Pattaya συμφώνησε να βάψει ξεκάθαρα κόκκινες και άσπρες γραμμές χωρίς παρκάρισμα σε έναν μικρό δρόμο που σχηματίζει έναν εσωτερικό βρόχο σε όλο το Terminal 21. Αυτός ο βρόχος ήταν ένα σημαντικό πρόβλημα όλο το Σαββατοκύριακο, καθώς πολλοί άνθρωποι στάθμευαν τα αυτοκίνητά τους στο βρόχο στο πλάι ή ήταν περιμένοντας να παραλάβετε άτομα ή να τα αφήσετε για περαιτέρω υποστήριξη της κυκλοφορίας. Η επιβολή απαγόρευσης στάθμευσης ή στάσης σε αυτόν τον βρόχο θα ελέγχεται αυστηρά, αναφέρει η Τροχαία και η διεύθυνση του εμπορικού κέντρου.

Επιπλέον, θα τεθούν σε εφαρμογή ευκρινώς βαμμένοι πεζόδρομοι αυτή την εβδομάδα, παρέχοντας ένα κεντρικό σημείο για τους πεζούς να διασχίσουν το δρόμο για να φτάσουν στο εμπορικό κέντρο. Η έλλειψη διαδρόμων για πεζούς σύμφωνα με την Τροχαία προκάλεσε επίσης μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα και σύγχυση όλο το Σαββατοκύριακο.

Τέλος, το εμπορικό κέντρο άνοιξε μόλις τρεις ημέρες και η Τροχαία και η διεύθυνση του εμπορικού κέντρου πιστεύουν ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα δεν θα είναι τόσο σοβαρά στο μέλλον όσο μειώνεται το επίπεδο των ανθρώπων που θέλουν να δουν το νέο εμπορικό κέντρο.

Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης των μέσων ενημέρωσης TPN από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον DC της Αμερικής, αλλά έχει ζήσει επίσης στο Ντάλας, τη Σαρασότα και το Πόρτσμουθ. Το υπόβαθρό του είναι στις λιανικές πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διαχείριση λειτουργιών και έχει γράψει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια. Ζει στην Πατάγια για περισσότερα από οκτώ χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε email στο Pattayanewseditor@gmail.com Σχετικά με εμάς: https://thepattayanews.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thepattayanews.com/contact-us/