Φωλιασμένη στην ανατολική ακτή του Κόλπου της Ταϊλάνδης, περίπου 100 χιλιόμετρα από την Μπανγκόκ, η Πατάγια είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα της Ασίας, κατατάσσοντας την όγδοη θέση στη λίστα με τους 20 κορυφαίους προορισμούς σε όλη την Ασία με βάση διεθνείς αφίξεις διανυκτέρευσης, σύμφωνα με τους προορισμούς Asia Pacific της Mastercard. Ευρετήριο 2017. Είναι επίσης διαβόητη ως η πρωτεύουσα του σεξ της Ταϊλάνδης, ένα ανεπιθύμητο επίθετο που η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) εργάστηκε σκληρά για να καταρρίψει.
Και λειτούργησε, ή έτσι λέει ο Tanes Petsuwan, αναπληρωτής κυβερνήτης της TAT για τις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Μιλώντας στη δημοσίευση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας TTG Asia τον Ιούνιο, ανακοίνωσε: «Η Pattaya εφευρέθηκε εκ νέου για τους πολυτελείς ταξιδιώτες».
Λέγεται ότι η απίστευτη φήμη της πόλης του θερέτρου ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ, όταν αμερικανικά στρατεύματα που στάθμευαν στην περιοχή άρχισαν να επισκέπτονται το τότε ένα νυσταγμένο ψαροχώρι, γοητευμένοι από την τοπική φιλοξενία που επέστρεψαν σε όλο και μεγαλύτερους αριθμούς. Καθώς το έκαναν, εμφανίστηκαν ιδρύματα R&R για να καλύψουν κάθε ανάγκη των GIs και η Πατάγια που αναγνωρίζουμε σήμερα γεννήθηκε – μέχρι το 2012, οι άνδρες ξεπέρασαν αριθμητικά τις γυναίκες στην πόλη, με σχεδόν έξι άνδρες για κάθε τέσσερις γυναίκες, σύμφωνα με τους αριθμούς που παρέχονται σε Reuters από το ΤΑΤ.
«Η TAT διασφαλίζει ότι η στρατηγική μάρκετινγκ και η πολιτική της για την προώθηση της Ταϊλάνδης ως «Ποιοτικού Προορισμού» έχει προχωρήσει στη σωστή κατεύθυνση… και αντιτίθεται σθεναρά σε κάθε μορφή σεξουαλικού τουρισμού».