Ο ιδιοκτήτης καταστήματος Chanthaburi Noodle επιστρέφει 300,000 μπατ σε υπερπληρωμή σε Κινέζους πελάτες

Chanthaburi-

Στις 6:00 μ.μ., στις 5 Μαρτίου 2024, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης του Chanthaburi πήραν συνέντευξη από έναν ιδιοκτήτη καταστήματος noodle αφού επέστρεψε 300,000 μπατ σε υπερπληρωμή σε Κινέζους πελάτες στο Mueang του Chanthaburi.

Ο κ. Samart Wongnapa, ένας 49χρονος ιδιοκτήτης νουντλοπωλείου, αποκάλυψε στα τοπικά μέσα ότι στις 12:00 μ.μ. της ίδιας ημέρας, υπήρχε μια ομάδα τεσσάρων Κινέζων εμπόρων πολύτιμων λίθων που παρήγγειλαν πιάτα με ζυμαρικά στο κατάστημα με ποσότητα 210 μπατ για επτά πιάτα.

Μετά τον έλεγχο των λογαριασμών, ωστόσο, οι Κινέζοι πελάτες μετέφεραν κατά λάθος 333,210 μέσω πλατφόρμας mobile banking. Ο Samart, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος νουντλς, το κατάλαβε και στη συνέχεια έσπευσε να καλέσει τους Κινέζους πελάτες για να επιστρέψουν τα χρήματα.

Οι Κινέζοι πελάτες εντυπωσιάστηκαν από τη δράση του και πρόσφεραν 1,000 μπατ ως ανταμοιβή, είπε ο Smart. Όμως αρνήθηκε τα χρήματα καθώς κατάλαβε ότι έκαναν λάθος.
Ως άνθρωπος που κάνει επιχειρήσεις, αν κάποιος πελάτης πλήρωνε υπερβολικά τους λογαριασμούς, το κατάστημα θα επέστρεφε επειγόντως τα χρήματα σε όλους, είπε ο Samart.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του COVID-19, το κατάστημα μαγείρευε εθελοντικά γεύματα για ιατρικές ομάδες και άλλους αξιωματικούς που εργάστηκαν σκληρά κατά τη διάρκεια της πανδημίας ως βοήθεια προς την ανθρωπότητα, είπε ο Samart.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Ακολουθήστε μας στο Facebook, Twitter, ειδήσεις Google, Instagram, Τικ Τοκ, YouTube, Pinterest, Flipboard, Θέματα, ή tumblr

Εγγραφείτε
Kittisak Phalaharn
Ο Kittisak έχει πάθος για τις εξορμήσεις όσο σκληρές κι αν είναι, θα ταξιδεύει με περιπετειώδες στυλ. Όσο για τα ενδιαφέροντά του για τη φαντασία, τα αστυνομικά είδη στα μυθιστορήματα και τα βιβλία αθλητικής επιστήμης είναι κομμάτια της ψυχής του. Εργάζεται για την Pattaya News ως ο τελευταίος συγγραφέας.